از هفته آینده در خراسان رضوی:

فرآیند تحویل حواله سلیندر گاز مایع الکترونیکی می‌شود

رییس تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: تحویل سیلندر گاز مایع در این منطقه از هفته آینده به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.
بهرنگ قلی زاده در گفت و گو با صبح امروز افزود: توزیع گاز مایع پیش از این به صورت حواله دستی و از طریق عوامل توزیع انجام می‌شد که این کار مشکلات بسیار برای شهروندان داشت.
وی ادامه داد: یکی از اهداف این طرح که از ۲۰ مرداد اجرا می‌شود توسعه دولت الکترونیک و لغو مبادلات کاغذی و پولی با توجه به شیوع کرونا و از طرفی امکان نظارت بیشتر بر توزیع و مشخص شدن مصرف کننده‌های واقعی است.
رییس تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: شهروندان می‌توانند با ثبت نام در سامانه newtejaratasan.niopdc.ir نسبت به ثبت مشخصات و احراز هویت در این سامانه اقدام نمایند.
وی افزود: پس از این اقدام با تایید ارگان متولی مربوطه اطلاعات شهروندان به دستگاه کارت خوان عامل توزیع مورد نظر منتقل می‌شود و می‌توانند سیلندر گاز مایع خود را تحویل بگیرند.
قلی زاده ادامه داد: در این طرح دو گروه عمده خانوارهای روستایی و حاشیه شهرها همچنین اصناف و کارخانه‌ها مورد توجه هستند اما گروه اول نیاز به ثبت نام ندارند زیرا اطلاعات آن‌ها پیش از این در سامانه ثبت شده است.
وی گفت: گروه اصناف و کارخانجات یک ماه فرصت دارند اطلاعات مربوط به پروانه کسب و دیگر مشخصات خود را ثبت نمایند.
رییس تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی افزود: در ماه نخست اجرای این طرح با تعامل صورت گرفته دارا بودن پروانه کسب معتبر اجباری نیست اما از ماه‌های آتی باید از اتحادیه یا انجمن صنفی مربوطه مجوزهای لازم را کسب نمایند.
وی با بیان اینکه هیچ مشکلی برای تامین گاز مایع متقاضیان وجود ندارد ادامه داد: در هر ماه چهار هزار تا ۴۷۰۰ تن گاز مایع در منطقه خراسان رضوی توزیع می‌شود.
قلی زاده گفت: خرید گاز مایع با قیمت مصوب دولتی و از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان با دریافت رسید از عاملین توزیع امکان پذیر است.
شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی شهرستان‌های مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت‌جام، تایباد، درگز و سرخس را در این استان زیرپوشش دارد. دیگر شهرهای خراسان رضوی زیرپوشش خدمات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مناطق تربت‌حیدریه و سبزوار هستند.

image_print
2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *