ایمن سازی 62 معبر عابر پیاده با اعتبار 37 میلیارد تومان تا پایان امسال

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: درچهارچوب اجرای طرح حق تقدم عابران پیاده امسال 62 گذرگاه و تقاطع ایمن سازی می شود.
به گزارش صبح امروز، خلیل الله کاظمی در این خصوص افزود: براساس تاکیدات شهردار مشهد در خصوص ترویج فرهنگ رعایت حق تقدم عابران پیاده درچهارچوب حقوق شهروندی و کاهش تصادفات منجر به جرح و فوت ایجاد زیر ساخت های لازم از جمله مناسب سازی و ایمن سازی تقاطع ها و معابر پرتردد در دستور کار قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در همین راستا سال گذشته با همکاری پلیس راهور، حدود 61معبر شامل 28 تقاطع و 42 گذرگاه نا ایمن شناسایی و به صورت اجرای رنگ، یا تایل گذاری با نصب چراغ و تابلوهای ترافیکی وهزینه حدود31 میلیارد و 900 میلیون تومان ایمن سازی و مناسب سازی شده است.
وی تصریح کرد: در ادامه اجرای این طرح امسال نیز 62 معبرنا ایمن و پرتردد با همکاری پلیس راهور مشهد شناسایی شده است که در طول سال 99 ایمن سازی و مناسب سازی خواهند شد.
کاظمی ادامه داد: از این تعداد، 15 گذرگاه و تقاطع در منطقه یک، 8 تقاطع و گذرگاه درمنطقه دو،4 گذرگاه و تقاطع در منطقه سه، 4 گذرگاه و تقاطع در منطقه چهار،3 گذرگاه و تقاطع درمنطقه پنج وشش، 2 تقاطع و گذرگاه در منطقه هفت، 8گذرگاه وتقاطع درمنطقه هشت، 6 گذرگاه وتقاطع در منطقه نه، 2 گذرگاه و تقاطع درمنطقه ده،4 گذرگاه و تقاطع در منطقه یازده،2 گذرگاه و تقاطع درمنطقه دوازده و 3تقاطع و گذرگاه در منطقه ثامن ایمن سازی خواهند شد.
معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: برای ایمن سازی، مناسب سازی، نصب چراغ فرمان، علائم راهنمایی و دوربین ثبت تخلفات در این 62 گذر و تقاطع 37 میلیارد و 500 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

image_print
2 پاسخ
  1. Rastrear Celular
    Rastrear Celular گفته:

    Como faço para saber com quem meu marido ou esposa está conversando no WhatsApp, então você já está procurando a melhor solução. Escolher um telefone é muito mais fácil do que você imagina. A primeira coisa a fazer para instalar um aplicativo espião em seu telefone é obter o telefone de destino.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *