کشف بیش از 44 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای خراسان رضوی

به گزارش صبح امروز، سردار ” ماشاالله جان نثار ” فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشريح اين خبر گفت: در راستای برخورد قاطع با ورود مواد مخدر به کشور، مرزبانان این استان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند طی عملیاتی مقادیری مواد افیونی را کشف نمایند.
وي در ادامه تصریح کرد: هوشیاری مرزبانان استان خراسان رضوی در جهت جلوگیری از ورود قاچاقچیان مواد مخدر به داخل کشور با ایجاد گشت‌ و کمین‌های مستمر باعث شد 44 کیلو 200 گرم موادمخدر از نوع تریاک، شیشه و هروئین کشف گردد.
لازم به ذکر است قاچاقچیان بعد از درگیری و رهاکردن موادمخدر با استفاده از عوارض طبیعی و تاریکی شب به آنسوی مرزها متواری شدند.
سردار “جان نثار” در پايان خاطر نشان كرد: مرزبانان استان خراسان رضوی در سنگرهاي حفاظت از حريم مرزي شبانه روز در حال دفاع از سر حدات ایران اسلامی مي باشند و ما اميدواريم با ايجاد امنيتي پايدار و جلوگیری از قاچاق موادمخدر، جوانان کشور عزیزمان را از گرایش به این بلای خانمان سوز مصون داریم.
فرج امام زمان (عج) خواسته ی قلبی تمام شیعیان است
فرمانده مرزبانی استان از ختم قرآن و صلوات به نیت ظهور و سلامتی امام زمان (عج) خبر داد.
سردار “جان نثار” فرمانده مرزبانی استان در تشریح این خبر عنوان داشت: طرح ختم قرآن و صلوات در بین کارکنان ستاد مرزبانی استان به همت معاونت اجتماعی این فرماندهی به اجرا در آمد.
وی افزود: در این طرح برای ظهور و سلامتی امام زمان (عج) 120 هزار صلوات و قرائت کامل قرآن کریم توسط کارکنان این فرماندهی و خانواده محترمشان ختم خواهد شد.
سردار “جان نثار” در پایان با تبریک میلاد حضرت مهدی عجل الله، خاطر نشان کرد : فرج امام زمان (عج) خواسته ی قلبی تمام شیعیان است و هر قدمی هر چند کوچک برای عرض ارادت به ساحت مقدس امام زمانمان برداشته شود در تعجیل ظهور ایشان تأثیرگذار است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *