تشکیل ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با ویروس کرونا

در جلسه‌ای با حضور استاندار خراسان رضوی، رئیس اتاق بازرگانی ایران و نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با ویروس کرونا در خراسان رضوی تشکیل و آغاز به کار کرد.

به گزارش صبح امروز، ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با ویروس کرونا در خراسان رضوی در جلسه‌ای با حضور علیرضا رزم‌حسینی استاندار، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران، رضا شیران خراسانی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، محمدحسین روشنک رئیس کانون کارآفرینان خراسان رضوی و  جمعی از فعالان اقتصادی استان، تشکیل و آغاز به کار کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در حاشیه این جلسه اظهار کرد: از روزهای ابتدایی شکل‌گیری ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان، کمیته تامین، توزیع و نظارت هم به موازات آن تشکیل شد و در این راستا بخش خصوصی و بنگاه‌های تولیدی همراهی خوبی در زمینه تولید محصولات ضدعفونی کننده و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشتند.

علی رسولیان افزود: در جلسه امروز، ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با ویروس کرونا در خراسان رضوی تشکیل و کلیات آن مورد بررسی قرار گرفت.

رییس اتاق بازرگانی ایران نیز خاطرنشان کرد: مقرر شد ستاد پشتیبانی مردمی برای مقابله با ویروس کرونا در استان تشکیل شود و فعالان اقتصادی در راستای کمک و حمایت از این ستاد نقش خود را ایفا کنند.

غلامحسین شافعی افزود: با توجه به تجربیات ستادهای پشتیبانی در زمان جنگ، در جبهه مقابله با ویروس کرونا هم تشکیل این ستاد می‌تواند در بسیج نیروهای مردمی برای غلبه بر شرایط موثر باشد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *