آب هیچ مشترکی در خراسان رضوی به دلیل بدهی قطع نمی‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: در شرایط فعلی مصرف آب در شهرهای استان به شکل فزاینده ای افزایش یافته است ولی آب هیچ مشترکی به دلیل عدم پرداخت آب بها قطع نمی‌شود.

به گزارش صبح امروز، سید ابراهیم علوی روز گذشته باع اعلام این خبر افزود: البته برای استمرار خدمت سقایی و آبرسانی به شهروندان به طور قطع دریافت هزینه های مرتبط با مصرف آب شرب اهمیت داشته و ضروری است.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا شهروندان می توانند به دلیل شرایط خاص ایجاد شده فعالیتهای مربوط به سنت خانه تکانی را به تاخیر بیندازند تا دیگر مصرف کنندگان با کاهش افت فشار یا قطع آب مواجه نشوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: مصرف آب در شهرها و روستاهای استان در نیمه نخست اسفند امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش یافته است.

علوی افزود: تمام امکانات و تاسیسات تامین آب به طور شبانه روزی در مدار تولید قرار دارد اما برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و نیاز به رعایت بهداشت فردی، مصرف آب هم به شکل فزاینده ای افزایش یافته است بنابراین در صورتی که هم استانی ها توصیه‌های بهداشتی را در حد متعارف و منطقی با رعایت مدیریت مصرف مد نظر قرار دهند مشکلی در تامین آب شرب ایجاد نخواهد شد.

وی ادامه داد: برای رفاه حال هم استانی ها و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تمهیداتی پیش بینی شده که ارائه خدمات به متقاضیان به صورت غیر حضوری ارائه شود و تمامی خدمات مورد نیاز در سایت شرکت و نیز از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۵۲۲ برای ساکنان شهرها و شماره ۱۵۲۳ برای روستاییان قابل دسترسی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: تلفن ۱۲۲ در سطح شهرها و روستاهای استان هم تمام وقت در حال خدمت رسانی است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *