دبیر شورای هماهنگی و جبهه اعتدال شرق کشور  در گفت و گو با صبح امروز

لیست اعتدال مشخص شد

دبیر شورای هماهنگی و جبهه اعتدال شرق کشور گفت: هر دو جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی باید به مردم پاسخگو باشند و علکرد گذشته خود را مورد نقد و بررسی قرار دهند
محمدحسن ساقی در گفت‌وگو با روزنامه صبحامروز با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: شهر مقدس مشهد با وجود بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) و حضور بیش 30 ملیون زائر در طی سال از اهمیت ویژهای برخوردار است. اگر نگاه ویژهای از طرف مجلس و دولت به مشهد باشد، با توجه به شرایط اقتصادی مشهد، نرخ بیکاری نباید در این شهر بالا باشد. باید توجه به شرایط مشهد، مردم باید با دقت بیشتری به پای صندوق های رأی بروند.
وی ادامه داد: ما هنوز بر سر بستن لیست در مشهد به جمع بندی نرسیده ایم و نتوانسته ایم افرادی که در شأن شهر مشهد باشند را پیدا کنیم. ما از مجموعه نخبگان شهر مشهد که کاندید شده اند و می خواهند به مجلس بروند برای بازنگری قوانین نه برای رانت و رانت بازی در مجلس، انتظار داریم با ما تماس بگیرند و بی آیند برای گفت و گو، ما نیز از هیچ تلاشی برای مطرح شدن این افراد دریغ نمی کنیم.
دبیر شورای هماهنگی و جبهه اعتدال شرق کشور در رابطه با افراد لیست اعتدل استان گفت: بنده اعلام می کنم که در شهرستان ها ما تا حدودی به اجماع رسیده ایم. در شهرستان درگز جناب آقای دکتر بابک خلیل زاده در لیست ما قرار دارند که به زودی رزومه و دیدگاه ایشان را به مردم شریف درگز اعلام خواهیم کرد. در شهرستان تربت جام جناب آقای جلیل رحیمی جهان آبادی، در شهرستان خواف جناب آقای دکتر محمود نگهبان سلامی، در نیشابود آقای دکتر علی مروی، در شهرستان سبزوار جناب آقای علی بروغنی، در شهرستان قوچان نیز جناب آقای هادی شوشتری در لیست ما قرار دارند. در شهرستان های نیشابور و سبزوار نفر دوم لیست هنوز مشخص نشده که به زودی مشخص و به مردم اعلام می شود. دیگر شهرستان ها نیز هر موقع که به اجماع برسیم خدمت مردم شریف حوزه های مربوطه اعلام می کنیم.
وی تأکید کرد: هر دو جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی باید به مردم پاسخگو باشند و عملکرد گذشته خود را مورد نقد و بررسی قرار دهند. ما به عملکرد دولت فعلی هم انتقاد داریم، اما مشکلات این دولت نیز خاص است. دولت قعلی در سال 92 وقتی کشور را در شرایط تحریم تحویل گرفت و تحریم ها را شکست، اما با روی کار آمدن ترامپ در آمریکا بحث برجام زیر پا گذاشته شد و تحریم ها علیه ایران از سر گرفته شد. مردم بقای جمهوری اسلامی را با مدیریت مقام معظم رهبری قبول دارند و ما نیز به عنوان گفتمان میانه رو، رهنمودهای رهبری را الگو قرار داده ایم. انشالله با این گفتمان و معرفی چهره های شاخص و نخبه، بتوانیم شور انتخاباتی را ایجاد کنیم.
ساقی در رابطه با لیست حوزه مشهد و کلات افزود: کسانی که مد نظر ما بوده اند، رد صلاحیت شده اند و ما با توجه به شرایط خاص این مجلس و شرایط خاص مشهد وسواس بیشتری برای انتخاب کاندیداها در لیست داریم. هنوز نتوانسته ایم به یک لیست برسیم. لیستی متشکل از جوانان که با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و خط مش میانه روی و اعتدال جریان خودمان همسو باشد. احتمال این وجود دارد که ما به یک لیست پنج نفره نرسیم، اما دو یا سه نفر را تا دو روز آینده به مردم شریف مشهد و کلات معرفی کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *