اشنایی با فرصت های سرمایه گذاری در حوزه های گردشگری ، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان

معاون سرمایه گذاری خراسان رضوی از برگزاری همایش آشنایی با ماموریت های این معاونت و فرصت های  سرمایه گذاری در حوزه های گردشگری ، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی  احمد دیناری با اعلام این خبر افزود: این همایش با هدف  آشنایی با شرح وظایف و ماموریت های معاونت سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی از ساعت ۹ تا ۱۱ روز سه شنبه ۳۰ بهمن ۹۷ در محل سالن همایش های موزه خراسان بزرگ برگزار می شود.
 وی افزود: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به سرمایه گذاران مدیران و فعالان حوزه گردشگری و هتلداری و مدیران شهرداری ها و دهیاریهای استان اساتید و دانشجویان رشته گردشگری سازمان های مردم نهاد و علاقه مندان در جهت آشنایی با ماموریت ها و فرصتهای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری باز دیگر اهداف این همایش است.
 دیناری اظهارکرد: یکی از چالش های موجود حوزه های سرمایه گذاری در بخش گردشگری عدم آشنایی کافی سرمایه گذاران و مدیران برخی از دستگاهها با شرح وظایف و ماموریتهای این معاونت است که در بعضی موارد منجر به طولانی شدن فرآیندهای اداری و سرمایه گذاری  ایجاد پرسش ها و ابهامات بسیار برای سرمایه‌گذاران، ارباب رجوع و پیچیده تر شدن فرآیند رسیدگی به درخواست ها می شود.
دیناری گفت: ما اعتقاد داریم دانایی توانایی است و برای اینکه سرمایه گذار در هر کسب و کار و یا زمینه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری موفق باشد باید با شرح وظایف و ماموریت های هر اداره کل و معاونت های تخصصی ذیربط آن آشنا شود تا بتواند از این طریق فرصت های طلایی و موثر را احصا نموده و در راستای اهداف خود بهره برداری لازم را معمول و آشنایی با روابط و مقررات و خدماتی که در معاونت های تخصصی ارائه می گردد باعث می شود گام های موفقیت توسط افراد با سرعت بیشتری طی شود.
 معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از کلیه مدیران و کارکنان تاسیسات گردشگری و سایر علاقمندان دعوت کرد تا در این همایش حضور به هم رسانندو یاد آورشد: این همایش به صورت رایگان بوده و حضور عموم آزاد است و برای شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی معتبر از طرف اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی صادر خواهد شد.
2 Attachments

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *