هزینه‌های انتخاباتی شفاف می‌شود

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دو فوریت طرح شفاف سازی منابع هزینه‌های تبلیغاتی انتخاباتی موافقت کردند.

نمایندگان در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، اول دی ماه) مجلس شورای اسلامی با دو فوریت طرح شفاف‌سازی منابع تأمین مالی تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی با اصلاح برخی مواد قانون انتخابات مجلس با 134 رأی موافق، 28 رأی مخالف و 4 رأی ممتنع از مجموع 197 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس به عنوان نماینده متقاضیان فوریت طرح قانونی شفاف سازی منابع تأمین مالی انتخابات و فعالیت‌های انتخاباتی با اصلاح برخی مواد قانونی انتخابات مجلس گفت: از 231 نفر از نمایندگان که این طرح را امضا کردند تشکر می‌کنم.

وی افزود: این طرحی که تهیه شده همان طرحی است که قبلا نمایندگان به آن رأی دادند یعنی مفاد این طرح همان موادی است که قبلا در قالب طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به آن رأی دادیم و در شورای نگهبان هم به جز یک مورد مغایرتی از آن گرفته نشد.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه، برخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر اشکالات جزئی هم وجود داشته باشد در کمیسیون قابل رفع است، این طرح سه بخش داشت یکی حزبی شدن انتخابات، دیگری موضوع استانی شدن و سومی شفافیت فعالیت‌ها و هزینه‌های مالی اعم از درآمدی و هزینه‌ای بوده است.

حاجی دلیگانی در ادامه افزود: همکاران، انتظار است که ان‌شاء الله با رأی بالایی تصویب شود، مجلس همیشه در این موضوع سربلند بوده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *