حماسه ۹ دی‌ماه، بازنمود آگاهی، بصیرت، عزت، استقلال و ولایتمداری است

 

علیرضا رزم‌حسینی در پیامی به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی مردم همیشه در صحن استان خراسان رضوی را به حضور در راهپیمایی با شکوه این روز دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است: حماسه 9 دی‌ماه، بازنمود آگاهی، بصیرت، عزت، استقلال و ولایتمداری مردم مومن و متعهد ایران اسلامی است و بیش از هر مسألۀ دیگری یادآور این فرمایش مقام معظم رهبری است که فرمودند: «امتیاز نظام ما این است که متعلق به مردم است. آن افرادی که با همه وجود نظام جمهوری اسلامی را و اسلام و این پرچم برافراشته را در این کشور نگه داشته‌اند، در درجه اول خود مردمند و دشمنان ما باید این را بفهمند».
بر همین اساس، پیام امروز و پیام حضور میلیونی مردم در این روز تجدید بیعت با معمارعظیم‌الشان انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری، آرمان‌های اسلام و انقلاب و شهیدان والامقام است. 9 دی ماه یکی از مهمترین روزهایی است که در تاریخ انقلاب اسلامی مرز بصیرت و حق علیه باطل را به ما یادآوری می‌کند.
به یاد داشته باشیم که 9 دی ماه فارغ از نگاه‌ها و جناح های سیاسی و خط‌های فکری متعلق به آحاد مردم ایران است و نشان می‌دهد مردم با عزت این سرزمین در مقابل نیرنگ‌ها و فتنه‌ها هیچگاه عقب‌نشینی نکرده و نخواهند کرد.
در انتهای این پیام آمده است: انشالله با حضور باشکوه و حداکثری مردم، مانند عرصه‌های دیگر انقلاب که همیشه مردم در صحنه‌ها حاضر بوده و با استکبار به مقابله برخواسته‌اند امروز هم تاریخ‌آفرینی کنند و برگ زرین دیگری را در تجلی بصیرت رقم بزنند.

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *