۱۷ داوطلب نمایندگی مجلس در خراسان رضوی انصراف دادند

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: تا شب گذشته ۱۷ داوطلب نامزدی شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حضور در عرصه انتخابات انصراف دادند.

حسن جعفری افزود: از مجموع داوطلبان انصراف داده از حوزه های انتخابیه درگز، کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد و قوچان و فاروج هر کدام یک داوطلب و در حوزه های انتخابیه تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه، مشهد و کلات، چناران و بینالود، گناباد و بجستان و خواف و رشتخوار دو  نفر انصراف دادند.

وی ادامه داد: طی این مدت چهار داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز از حوزه انتخابیه سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن از ادامه حضور در روند انتخابات صرف نظر کردند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: تعداد کسانی که از ثبت نام برای نامزدی انتخابات منصرف شده اند رو به افزایش است و این آمار ثابت نیست و تا فردا تغییر می کند.

جعفری افزود: پس از پایان ثبت نام‌ها، فهرست داوطلبان شرکت در انتخابات  جهت دریافت پاسخ استعلام‌ها از مراجع چهارگانه به نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، دادستانی و ثبت احوال ارسال شد و مطابق قانون، فردا ۲۶ آذر ماه این سوابق در اختیار هیات نظارت استان قرار می گیرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *