چهره‌های شاخص تئاتر کشور در تئاتر عروس سرخ

فریاد موسیقی و تئاتر در مشهد پژواک می‎شود

در تئاتر عروس سرخ که از ۲۶ آذرماه تا ۱۵ دی‌ماه ۹۸ و از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱ در سالن ایثار هتل ثامن مشهد اجرا می‌شود از چهره‌های شاخص تئاتر کشور دعوت‌شده که با اجرای این نمایش فریاد موسیقی و تئاتر در مشهد پژواک خواهد شد.

به گزارش صبح امروز، کارگردان تئاتر عروس سرخ فرشید تمری در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، با اشاره به نکات ویژه این تئاتر اظهار داشت: در این کار، از چهره‌های شاخص تئاتر کشور دعوت‌شده که ازجمله آنان می‌توان از بابک نوری، کاوه خداشناس، بهار ارجمند، فاطمه بختیاری، امید سعیدی، محسن میرزا زاده و دیگر چهره‌های شناخته‌‌شده عرصه تئاتر نام برد که به قول بهار ارجمند با اجرای این نمایش فریاد موسیقی و تئاتر در مشهد پژواک خواهد شد.

وی تأکید کرد: خراسان بزرگ مهد موسیقی‌های سنتی و مقامی بوده و برای شادی‌هایمان نیازمند موسیقی‌های غربی و غیرمجاز که آداب‌ورسوم آئین‌های دینی و اسلامی نبوده، نیستیم و در سوی مقابل باید حمایت لازم از هنرمندانمان که درراه درست حرکت کرده‌اند و ذره‌ای از آئین‌ها و خط قرمزها فاصله نگرفته‌اند صورت پذیرد.

انوشیروان ارجمند زنده می‎شود

در این نشست بابک نوری، بازیگر تئاتر عروس سرخ، گفت: وی اعلام کرد: در این تئاتر بنده نقش سردار سرخ را بر عهده‌دارم و فکر می‌کنم و اعلام می‌کنم قرار است کاری عجیب غریب از ما روی صحنه دید ه شود چراکه حضور دختر زنده‌یاد انوشیروان ارجمند در این تئاتر باعث می‌شود که بار دیگر انوشیروان در تئاتر مشهد روی صحنه زنده شود.

وی اعلام کرد: در این تئاتر بنده نقش سردار سرخ را بر عهده‌دارم و فکر می‌کنم و اعلام می‌کنم قرار است کاری عجیب غریب از ما روی صحنه دید ه شود و باید نوید داد که حضور دختر زنده‌یاد انوشیروان ارجمند در این تئاتر باعث می‌شود که بار دیگر انوشیروان در تئاتر مشهد روی صحنه زنده شود.

ساز غریب و قریب دوتار در تئاتر عروس سرخه

همچنین بهار ارجمند، بازیگر تئاتر عروس سرخ، خاطرنشان کرد: بسیار خوشنودم که در خانواده‌ای هنرمند پرورش‌یافته‌ام و می‌خواهم که ادامه‌دهنده خوبی درراه پدر مرحومم داشته باشم، همچنین از اینکه در جمع عوامل تئاتر عروس سرخ هستم و در این اثر هنری در کنار یک گروه هنری قوی و بسیار خوب ایفاکننده نقش عروس هستم بسیار خوشنودم.

وی اعلام کرد: امیدواریم روزی مشهد که به‌عنوان پایتخت هنر در ایران مشهور بود پژواک موسیقی و تئاتر ایران را فرابگیرد و حق این شهر با تمام مفاخری که دارد ادا شود.

این بازیگر ابراز کرد: حضور کاراکتروار موسیقی یکی دیگر از اتفاقات خوب این تئاتر است که با ساز غریب و قریب دوتار در آن آدمی مسخ می‌شود.

وی افزود: کار غیرمذهبی وجود ندارد و در عروس سرخ انسانیت ، عشق و کمال حرف اول و آخر را می‌زند چراکه سرمنشأ مذهب، انسانیت است.

بازیگری میرزازاده در تئاتر عروس سرخ

در بخش دیگری از این نشست محسن میرزازاده، بازیگر و خواننده تئاتر عروس سرخ، بیان کرد: بسیار خوشحالم که در عرصه موسیقی اصیل سنتی و خراسانی فعالیت دارم و تاکنون کارهای زیادی را با موضوعات مختلف به‌خصوص امام رضا(ع) اجرا کرده‌ام و از حضور در کنار عوامل تئاتر عروس سرخه بسیار خرسندم.

امیدواریم با این نمایش به فستیوال‎ها سفر کنیم

در ادامه این نشست کاوه خداشناس، بازیگر تئاتر عروس سرخ، افزود: من ایفاکننده نقش داماد در این اثر هنری هستم و می‌خواهم که منتقل‌کننده روح پاک این قصه باشیم، تئاتر عروس سرخ بیان‌کننده درس‌های بزرگی خواهد بود و ابعاد بین‌المللی دارد و امیدواریم با این نمایش به فستیوال‌ها سفر کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *