مشهدی‌ها در ورزشگاه آزادی به میدان می‌روند؛

کار سخت شهرخودرو مقابل استقلالِ ایتالیایی

تیم فوتبال شهر خودرو مشهد در ادامه رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور این هفته باید در تهران دیداری سخت و نفسگیر مقابل استقلال تهران داشته باشد.

این دیدار در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور برگزار خواهد شد و به نوعی گل بازی‌های این هفته محسوب می‌شود و تکلیف صدرنشین و یا حداقل تیم دوم جدول را در آستانه پایان نیم فصل اول رقابت‌ها مشخص خواهد کرد.

شهر خودرو در هفته‌ای که گذشت مقابل صنعت نفت آبادان آن هم در ورزشگاه امام رضا(ع) شکستی ناباورانه خورد تا مقداری از نتایج خوب این تیم در هفته‌های اخیر کاسته شود؛ شهر خودرو در هفته‌های اخیر عادت کرده بود با بردهای اقتصادی و تک گله در مشهد خود را در صدر جدول نگاه دارد اما این بار دقیقا با همین نتیجه در مشهد مغلوب شد.

شرایط متفاوت

دفاع منطقی صنعت نفت آبادان در نیمه دوم محک بسیار محکمی به شهر خودرو زد و آنها در شرایطی که عقب افتاده بودند نیز تیم خود را محک زدند؛ شرایطی که شهر خودرو این فصل از رقابت‌ها آن را کمتر تجربه کرده است.

اما قصه این هفته رقابت شهر خودرو کاملا متفاوت است؛ آنها باید به مصاف تیمی بروند که این روزها در اوج است و با صدرنشینی و برد سپاهان تنها یک دقیقه فاصله داشت اما در دقایق پایانی از صدرنشینی بازماند.

استقلال مدل ایتالیایی این روزها هم خوب بازی می‌کند و هم خوب نتیجه می‌گیرد و به نوعی «دینامیت روحیه» است و قطعا شهر خودرو در ورزشگاه آزادی تهران و مقابل دیدگاه تماشاگران این تیم کار سختی دارد.

اما شهر خودرو این هفته فرصت بسیار مناسبی دارد تا مقابل یک تیم بزرگ بار دیگر بزرگی کند و نتیجه هفته قبل خود را به فراموشی بسپارد؛ باید در انتظار دیداری سخت و نفسگیر در تهران در هفته جاری باشیم.

درخواست رسمی استقلال برای تغییر ساعت بازی شهرخودرو

باشگاه استقلال با ارسال نامه ای رسمی خواهان تغییر ساعت بازی این تیم برابر شهرخودرو در هفته سیزدهم لیگ برتر شد.

درخواست رسمی باشگاه استقلال جهت تغییر ساعت برگزاری مسابقه استقلال مقابل شهر خودرو در روز پنج‌شنبه ۱۴ آذر ۹۸ برای سازمان لیگ ارسال شده است.

باشگاه استقلال طی نامه‌ای از سازمان لیگ خواسته است که در صورت امکان ساعت بازی روز پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۵ به ساعتی دیرتر تغییر داده شود. در این مورد باید منتظر پاسخ رسمی سازمان لیگ بود.

بازی استقلال برابر شهرخودرو در شرایطی قرار است ساعت 15 برگزار شود که باشگاه استقلال تمایل دارد این بازی دیرتر برگزار شود تا تماشاگران بیشتری بتوانند از این بازی استقبال کنند.

آخرین وضعیت مصدومان استقلال در آستانه دیدار با شهرخودرو

پزشک تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت مصدومان این تیم توضیح داد.

دکتر کاوه ستوده، پزشک آبی‌های پایتخت درباره آخرین وضعیت مصدومان این تیم توضیح داد. او در ابتدا درباره وضعیت سیاوش یزدانی توضیح داد: ضمن عرض تبریک بابت نمایش‌های خوب و روند رو به رشد استقلال به هواداران، درباره سیاوش یزدانی باید بگویم که پس از معاینات بالینی و ام.آر.آی مشخص شد که این بازیکن از ناحیه همسترینگ پای راست دچار آسیب دیدگی درجه دوم به میزان ١٧ سانتی‌متر گردیده است که حداقل به مدت ٦ هفته نیاز به درمان خواهند داشت و سپس با انجام معاینات تکمیلی و ام.آر.آی مجدد از ایشان، تصمیم گیری خواهد شد.

پزشک استقلال درباره روند دوران نقاهت شجاعیان گفت: در مورد شجاعیان باید بگویم که روند درمانی به خوبی پیش می‌رود و از نظم ایشان در همکاری با تیم درمان متشکر هستیم که در کمال دقت و نظم با حضور به موقع و کلیه همکاری‌های لازم را در روند درمان را انجام می‌دهند.

ستوده درباره وضعیت زکی‌پور، دیگر مدافع مصدوم استقلال بیان کرد: میلاد زکی‌پور دچار آسیب نادر عضله منتهی به مینسک خارجی شده بود. پس از انجام ام آر آی متعدد و مشاوره با جراحان ارتوپد فوق تخصص زانو و با جمیع مشورت‌ها که بین آن‌ها در مورد نیاز به جراحی و یا درمان فیزیوتراپی حاصل شده بود، نهایتاً درمان با انجام فیزیوتراپی، آب درمانی و … ادامه پیدا کرد. زکی‌پور روند خوبی داشته‌ و در ابتدای هفته آینده از او در داخل زمین تست های فانکشنال (عملکردی) به عمل خواهد آمد و در صورت عدم مشکل و موفقیت در این تست‌ها به تیم اضافه خواهند گردید و در غیر اینصورت تصمیم دیگری اتخاذ می‌گردد.

او در پایان تصریح کرد: خوشبختانه بقیه بازیکنان شرایط خوبی دارند و بدون هیچ مشکلی می‌توانند به تیم کمک کنند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *