35 روز زودتر از برنامه زمانبندی انجام شد

افتتاح دوربرگردان غیر همسطح آیت ا… هاشمی رفسنجانی در مشهد

علی نژاد

دوربرگردان غیر همسطح آیت ا… هاشمی رفسنجانی با هزینه کرد حدود 18 میلیارد تومان، طی مراسمی با حضور مسئولان، 35 روز زودتر ازبرنامه زمانبندی افتتاح شد.

به گزارش صبح امروز، خلیل ا… کاظمی  معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در مراسم افتتاح دوربرگردان غیر همسطح آیت الله هاشمی رفسنجانی که با حضور محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد، محمدرضا کلائی شهردار مشهد، احمد یزدان پناه معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان رضوی، سرهنگ هادی امیدوار رییس پلیس راه استان خراسان رضوی، جمعی از اعضای شورای شهر و معاونین شهردار برگزار شد، گفت:تمامی مراحل اجرایی این دوربرگردان با مصالح و محصولات تولید داخل انجام شده است.

وی ادامه داد: دوربرگردان غیر همسطح آیت ا… هاشمی دارای 500 متر طول و سومین دوربرگردان از مجموعه 8 دوربرگردان بولوار آزادی است که با هزینه 18 میلیارد تومان احداث شده است.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری هم چنین در این مراسم از افتتاح ایستگاه “الندشت” و “کوهسنگی” خط 2 قطار شهری و پروژه بزرگراه خاقانی تا پایان ماه خبر داد و اظهارکرد: 235 روز پیش عملیات اجرای پروژه دوربرگردان غیر همسطح آیت ا… هاشمی رفسنجانی با روشن شدن تابلو روز شمار270 روزه آغاز شد که خوشبختانه 35 روز زودتر از موعد مقرر شاهد بهره برداری از این دوربرگردان هستیم.

نقش ترافیکی این دور برگردان

وی تصریح کرد: علاوه براین که دوربرگردان، حجم ترافیک را از بولوار آیت ا… هاشمی رفسنجانی به خیابان دانش و توس هدایت می کند، با احداث و بهره برداری از تقاطع چند سطحی آزادگان در میدان نمایشگاه بخشی از تقاضای سفر مشهد-چناران از مسیر قوچان را نیز پاسخگویی خواهد کرد.

کاظمی با بیان اینکه شهردار مشهد روی افتتاح پروژه ها به صورت کامل تاکید ویژه ای دارند، اظهارکرد: با توجه به این موضوع، تقاطع با اجرای کند روها، نور پردازی و فضای سبز 1.7 هکتاری به بهره برداری رسید درحالی که پیش از این، تقاطع ها و دوربرگردان های غیر همسطح بدون نورپردازی و فضای سبز به بهره برداری می رسیدند.

18 میلیارد تومان هزینه کرد برای این پروژه

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به اینکه دوربرگردان غیر همسطح آیت ا… هاشمی رفسنجانی با هزینه 18 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است، افزود: از این مبلغ 800 میلیون تومان هزینه نورپردازی و یک میلیارد و 200 میلون تومان نیز هزینه اجرای فضای سبز آن شده است.

کاظمی ادامه داد: در کنار بهره برداری از دوربرگردان آیت الله هاشمی رفسنجانی، پروژه بزرگراه خاقانی و ایستگاه های الندشت و کوهسنگی را نیز در آبان ماه به بهره برداری خواهد رسید.

قدردانی برای بهره برداری 35 روز زودتر از موعد

در ادامه مجتبی بهاروند، رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد نیز در ادامه با بیان اینکه اجرای پروژه ها در زمانبندی مقرر یکی از دغدغه های همیشگی ما است، اظهار کرد: خوشبختانه امروز، پروژه دوربرگردان آیت ا… هاشمی رفسنجانی 35 روز زودتر از موعد مقرر به بهره برداری رسید که جای تقدیر و قدردانی دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *