با تکریم از فعالیت های حجت الاسلام و المسلمین مروج امام جمعه اسبق گلبهار:

حجت الاسلام و المسلمین جواد غلامی به عنوان امام جمعه این شهر معرفی شد

با حضور روحانیون،ائمه جمعه و مسئولین شهرستان چناران و گلبهار از خدمات امام جمعه اسبق گلبهار تقدیر و امام جمعه این شهر معرفی گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، حجت الاسلام محمد حسین ایزدی مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خراسان رضوی در آیین تکریم و معارفه امام جمعه گلبهار با اشاره به اینکه حیات و نشاط واقعی انسان در توجه و تعلق نسبت به خداوند است، افزود: قطعا برپایی نماز جمعه یکی از محورهای مهم نزدیک شدن انسان به خداوند است و انسان هایی ضعیف هستند که این ارتباط را نداشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: نماز جمعه با همه نمازها متفاوت است که در خطبه اول استحکام بیش تر انسان به خداوند تبارک تعالی است که منجر به تحکیم مبادی عقیدتی شده و در خطبه دوم نیز بصیرت افزایی یعنی همان وحدت کلمه است.


وی با تقدیر از 4 دهه فعالیت حجت الاسلام و المسلمین مروج که با محوریت وحدت، صمیمیت و درایت در راستای توحید فعالیت های زیادی داشته است، گفت: ویژگی های خوب ایشان در عرصه فعالیت نماز جمعه گلبهار بسیار مثمر الثمر بوده و همین امر موجب تحکیم وحدت بین مردم و مردم با مسئولین شده است.
حجت الاسلام و المسلمین ایزدی ضمن آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام و المسلمین غلامی امام جمعه جدید گلبهارافزود: با توجه به اینکه ایشان سابقه 10 ساله فعالیت در امامت جمعه را دارد و از طلاب فاضل موفق در حوزه و دانشگاه می باشد، امیدواریم حضور ایشان در شهرستان با توجه به مساعدت و همدلی روحانیت و مسئولین بیش از پیش موفق باشند.
دراین مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خدمات و اقدامات امام جمعه اسبق حجت الاسلام و المسلمین مروج از سوی مسئولین تقدیر و با حکم رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور حجت الاسلام و المسلمین جواد غلامی به عنوان امام جمعه شهر جدید گلبهار منصوب شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *