سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی:

فشارها روی تیم ما منطقی نیست

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی معتقد است فشارها روی تیمش منطقی نیست و تا الان هم خیلی خوب نتیجه گرفته اند.

فاطمه شریف، در خصوص شرایط تیمش در لیگ برتر فوتسال بانوان ایران اظهار کرد: تمرینات در حال برگزاری است و شرایط خوبی داریم. امیدوارم بتوانیم در ادامه رقابت‌ها هم با کسب نتایج مطلوب به رتبه‌ای خوب دست یابیم. خوشبختانه در جدال قبلی توانستیم با نتیجه پرگل 8 بر 2 پیروز شویم که باید به بازیکنانم بابت این بازی خوب خسته‌نباشید بگویم. هر روز بهتر و هماهنگ‌تر از روز قبل می‌شویم و کسب نتایج خوب اتفاقی نیست.

وی در خصوص غایبان تیمش در ادامه رقابت‌های لیگ برتر تصریح کرد: این هفته استراحت داریم و فرصت خوبی برای ریکاوری داریم. خوشبختانه با تمام توان و بدون مصدوم تمرین می‌کنیم. برای رقابت بعدی نیز محرومی نداریم. هم‌اکنون با 16 امتیاز از 8 مصاف قبلی در رده سوم هستیم و امیدوارم بتوانیم در ادامه لیگ نیز جزو بالانشینان باقی بمانیم.

وی با اشاره به توقع از تیمش گفت: از ابتدا تاکید کردیم که فشارها روی تیم منطقی نیست و صرفا حضور 2، 3 ستاره مساوی با کسب نتیجه نیست. اگر تمرینات از روز نخست مثل این روزها بود، شک ندارم که بهتر هم نتیجه می‌گرفتیم. از روز نخست قول دادیم که تیمی در خور شان خراسان در مسابقات داشته‌باشیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *