بیست‌ودومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما

معاون صداوسیما: شبکه‌های استانی پیام‌های امیدبخش و بانشاط به مردم منتقل کنند

علی دارابی

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: شبکه‌های استانی وظیفه دارند پیام‌های امیدبخش و بانشاط را به مردم منتقل کنند.

علی دارابی در مراسم افتتاحیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استان‌ها، با اشاره به این‌که دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند تا امید را از مردم کشورمان بگیرند، اضافه کرد: در هفته دولت، صدا و سیما باید دستاوردهای دولت را به خوبی به مردم نشان دهد.

وی با بیان این‌که صدا و سیما در سال “رونق تولید” وظیفه سنگینی را به عهده دارد، افزود: صدا و سیما باید کارآفرینان و عرصه کارآفرینی را به خوبی برای مردم ترسیم کند.

دارابی عنوان کرد: در سال‌جاری که انتخابات مجلس را پیش رو داریم، انتخاباتی قانونمند و پرشور خواهیم داشت و دشمنان انقلاب اسلامی در برنامه‌ها و طرح‌های خود ناکام خواهند ماند.

به گفته وی، شعار این جشنواره توسعه پایدار است و باید مزیت‌های استان‌ها برای مردم ترسیم شود و پیشرفت جوانان در عرصه‌های مختلف را به زبان هنر تبیین کنند.

معاون امور استان‌های صدا و سیما اظهار کرد: رویکرد مخاطبان به سمت و سوی شبکه‌های استانی است و باید توجه ویژه‌ای به شبکه‌های استانی وجود داشته باشد.

دارابی عنوان کرد: بدخواهان انقلاب اسلامی تلاش خود را می‌کنند تا از انقلاب اسلامی انتقام بگیرند و علنی نیز اعلام کردند که نمی‌گذارند ملت ایران 40 سالگی انقلاب را ببینند که در این اهداف نیز مانند همیشه شکست خوردند.

به گفته وی جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها برای استان‌ها دستاوردهای زیادی را به همراه دارد و استان‌های مختلف می‌توانند استان خود را به خوبی برای مردم تمام کشور معرفی کنند.

معاون امور استان‌های صدا و سیما بیان کرد: هفته‌های فرهنگی در استان‌ها موجب می‌شود تا مردم قهرمانان هنری خود را که مجبور بودند در قاب تلویزیون ببینند، به صورت حضوری ببینند و از برنامه‌های آنان استفاده کنند.

وی با تاکید بر حمایت ویژه استاندار خراسان شمالی از برگزاری این جشنواره، تاکید کرد: امیدواریم تمام استان‌های کشور این نگاه ویژه را به جشنواره داشته باشند و بتوانند به خوبی از ظرفیت‌های این جشنواره بهره‌مند شوند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *