شهردار مشهد مقدس سفیر اتیسم شد

تقی‌زاده خامسی، به عنوان اولین شهردار در میان شهرداران کشور، سفیر اتیسم شد.

نشست طرح ملی فرهنگ میزبانی ایرانی اسلامی با رویکرد گردشگری سلامت و معرفی سفیران اتیسم به مناسبت روز جهانی بهداشت، با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهری و خیران سلامت در هتل سی نور برگزار شد.

شهردار مشهد مقدس سخنانش را با شعری خطاب به موحد، که همراه با همسرش به‌دلیل داشتن فرزندی اتیسمی، بنیاد خیریه اتیسم رشد را راه‌اندازی کرده‌اند ولی به‌دلیل بیماری همسرش با بغض و تنهایی در این نشست حاضر شده است، آغاز کرد: اگر غم لشکر انگیزد، که خون عاشقان ریزد/ من و ساقی به هم یازیم و بنیادش براندازیم.

تقی‌زاده خامسی در ادامه همراهی خود و همه مدیران و خیران را با بنیاد خیریه اتیسم رشد و موسس آن اعلام کرد و خطاب به آقای موحد گفت: بخند زیرا فقط خنده است که امید ایجاد می کند. همه ما به امید نیاز داریم.

وی افزود: از آقای رشیدیان استاندار خراسان رضوی درخواست دارم که به نحوی امور را پیش ببرند که سلامت در مشهد کالای ارزانی باشد.

در پایان نشست طرح ملی فرهنگ میزبانی ایرانی اسلامی با رویکرد گردشگری سلامت، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی و تقی‌زاده خامسی شهردار مشهدمقدس به عنوان سفیران اوتیسم معرفی شدند.

همچنین پروتکل طرح ملی فرهنگ میزبانی ایرانی اسلامی به امضای شهردار مشهد مقدس به عنوان رئیس کمیته فرهنگ میزبانی ایرانی اسلامی و استاندار رسید.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *