قیمت‌ دستوری عامل کیفیت پایین نان

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس از بررسی مشکلات خرید گندم، تهیه و تولید آرد و کیفیت نان‌ها در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: تمامی مولفه‌های مرتبط با نان گران است و تنها قیمت آرد پایین نگه داشته شده است.

به گزارش صبح امروز، علی ابراهیمی در تشریح جلسه روز(یکشنبه 27 مردادماه) کمیسیون کشاورزی مجلس از بررسی “لایحه موافقتنامه میان دولت ایران و دولت چین درخصوص همکاری در زمینه بهداشت و قرنطینه دامی”، همچنین رسیدگی به مشکلات زنجیره آرد و نان با حضور مسئولان وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، صمت، (سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ستاد تنظیم بازار) بهداشت،  سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان بازرسی کشور، اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی ایران، سازمان برنامه و بودجه، سازمان استاندارد ایران، اتحادیه تولیدکنندگان نان‎های صنعتی، کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار زنجیر گندم، آرد و نان، کانون انجمن‌های صنفی صنایع آرد ایران و مرکز پژوهش‌ها خبر داد.

اصلاح لایحه موافقتنامه میان ایران و چین درخصوص همکاری در زمینه بهداشت و قرنطینه دامی

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایرادات عبارتی موردنظر شورای نگهبان “لایحه موافقتنامه میان دولت ایران و دولت چین درخصوص همکاری در زمینه بهداشت و قرنطینه دامی” بررسی و اصلاح شد.

وی افزود: همچنین در این جلسه مسائلی همچون مشکلات خرید گندم، تهیه و توزیع آرد و کیفیت نان‌ها مطرح و بررسی شد و دستگاه‌های مختلف نظر خود را اعلام کردند اما مسئله حائزاهمیت این است که پایین نگه داشتن قیمت آرد از کیفیت نان کاسته و دورریز آن‌ها بیشتر شده است.

تمامی مولفه‌های مرتبط با نان گران است و تنها قیمت آرد پایین نگه داشته شده

ابراهیمی اظهار کرد: تمامی مولفه‌های مرتبط با نان گران است و تنها قیمت آرد پایین نگه داشته شده که این مسئله مشکلات متعددی ایجاد کرده لذا مقرر شد؛ مرکز پژوهش‌ها و متولیان نان و آرد، گزارش نهایی مرتبط با مشکلات زنجیره آراد و نان را تکمیل و اعلام کنند.

قیمت‌های دستوری همیشه دردسرساز بوده است

به گفته سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس قیمت‌های دستوری همیشه دردسرساز بوده است و اصرار بر این مسئله شکایت تولیدکنندگان نان و مردم را به دنبال داشته است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *