نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی مطرح‌کرد

«حسینی» بهترین گزینه وزارت آموزش‌وپرورش

یک نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: به رغم اینکه وزارت آموزش و پرورش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است اما متاسفانه برخی افراد این اهمیت را به درستی درک نمی‎کنند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا خباز با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین وزارتخانه‎های کشور است، افزود: آموزش و پرورش وزارتخانه‎ای است که اگر به درستی کار خود را انجام دهد طی 20 سال آینده مهندس، پزشک، شهروند و کارگر و دیگر شخصیت‎های متعهد را تحویل جامعه خواهد داد.

وی با تاکید براینکه به هر میزان برای آموزش و پرورش سرمایه‎گذاری و تلاش شود بازهم کم است، عنوان کرد: با توجه به اینکه نزدیک مهرماه هستیم و نیاز است هرچه سریعتر وزیر آموزش و پرورش معرفی شود.

نماینده ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از سویی چون زمان تنظیم بودجه کشور است وزیر آموزش و پرورش خواهد توانست از حقوق فرهنگیان، آموزش و پرورش و در نهایت تعلیم و تربیت کشور به خوبی دفاع کند.

وی اظهار کرد: معرفی هر چه سریعتر وزیر آموزش و پرورش خدمت به کشور، نظام و بیش از 15 میلیون دانش‌آموز و یک میلیون فرهنگیان کشور است.

خباز در ادامه به شخصیت سید جواد حسینی سرپرست فعلی وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه وی تمام مدارج آموزش و پرورش را به صورت شایسته‌سالاری پیموده و از سویی در بزرگترین استان کشور بعد از تهران، مسئولیت آموزش و پرورش را برعهده داشته و در آن زمان یکی از بهترین مدیران کل بوده و همچنین پست‎های سیاسی مختلفی برعهده داشته بهترین گزینه برای وزیر آموزش و پرورش است.

وی افزود: به دلیل اینکه برخی از اهمیت آموزش و پرورش درک درستی ندارند به همین خاطر کم‌توجهی می‎کنند در صورتی که تمامی کشورهای پیشرفته دنیا برای داشتن افرادی متعهد از آموزش و پرورش شروع کرده‌اند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *