جزئیات استخدامی آتش‌نشانی

 

 

معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی در استان با حضور بیش از 13 هزار نفر داوطلب در روز جمعه ۱۸ مرداد ماه سال جاری در 6 حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

دکتر حسین امینی در گفت‌وگو با ایسنا- منطقه خراسان، با بیان این مطالب اظهار کرد: کارت ورود به این آزمون از ۱۳ مردادماه سال برای داوطلبان قابل دریافت است.

وی ادامه داد: در آزمون استخدام مشاغل پیمانی آتش‌نشانی که توسط جهاددانشگاهی در روز جمعه 18 مرداد 1398 برگزار می‌شود، جمعا 13 هزار و 610 در استان خراسان رضوی نفر ثبت‌نام کرده‌اند که آزمون آن‌ها ساعت 9 صبح همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی بیان کرد: باجه‌های رفع نقص نیز از روز سه‌شنبه 15 مرداد 1398 در شهرستان‌های مشهد، تربت‌حیدریه، تربت جام، کاشمر و نیشابور آغاز به کار می‌کنند و لازم است داوطلبان پس از دریافت کارت شرکت در آزمون آن را به‌دقت مطالعه کرده و در صورت هرگونه مغایرت، در تاریخ‌های اعلام‌شده به این باجه‌ها در سراسر کشور مراجعه نمایند.

امینی ادامه داد: داوطلبان در مشهد می‌توانند در صورت مغایرت در کارت ورود به جلسه از 15 لغایت 17 مرداد ماه سال جاری از ساعت 9 الی 13 به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مرکز مشهد واقع در سه راه‌ادبیات، مجتمع دکتر علی شریعتی و مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت شماره 4 جهاددانشگاهی خراسان رضوی واقع در بلوار وکیل آباد، بین وکیل آباد 7و9، پلاک 51 مراجعه نمایند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *