سیاه‌جامگان امیدوار به بقا ماند!

تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان پیروزی با ارزشی را در تبریز کسب کرد.

در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر، تیم های ماشین سازی و سیاه جامگان از ساعت 18 دیروز در ورزشگاه یادگار امام(ره) به مصاف هم رفتند که در این بازی تیم سیاه جامگان به برتری رسید.

در دیدار ماشین‌سازی و سیاه جامگان که به میزبانی تبریزی‌ها برگزار شد، گوران یرکوویچ در دقیقه ۲۶ توانست تک گل مشهدی‌ها را به ثمر برساند.

با این نتیجه سیاه جامگان 27 امتیازی شد و در رده پانزدهم باقی ماند و باید امیدوار به دیدار هفته پایانی مقابل پرسپولیس باشد. ماشین‌سازی هم با ۱۶ امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

 

درگیری مسئولان سیاه‌جامگان با نیروی انتظامی

مدیرعامل و مالک باشگاه سیاه‌جامگان در پایان دیدار این تیم مقابل ماشین‌سازی، با ماموران نیروی انتظامی درگیر شدند.

پس از اتمام دیدار سیاه‌جامگان – ماشین‌سازی، مدیرعامل و مالک باشگاه سیاه‌جامگان که در جایگاه ویژه حضور داشتند، در پایان بازی می‌خواستند وارد چمن شوند که ماموران نیروی انتظامی از آن‌ها خواستند از راه مخصوص وارد زمین شوند. آن‌ها از این دستور ماموران نیروی انتظامی اعتنا نکردند و درگیری‌ها بالا گرفت.

در نهایت مسئول ارشد نیروی‌های ویژه در محل درگیری حاضر شد و به آن‌ها اعلام کرد که باید از راه مخصوص وارد زمین شوند. یکی از افرادی که همراه مسئولان سیاه‌جامگان بود به مدیرعامل و مالک این باشگاه گفت که شما از ماموران نیروی انتظامی عذرخواهی کنید تا درگیری‌ها بخوابد.

علی عباسی، مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان اما به شدت از این مسئله ناراحت شد و گفت: ما در مشهد این رفتارها را با این‌ها انجام نمی‌دهیم. هم ناسزا بشنویم، هم کتک بخوریم و هم عذرخواهی کنیم؟!

آن‌ها در نهایت از راهی که ماموران نیروی انتظامی گفته بودند، به زمین رفتند، اما پس از ورود به زمین هم اعتراض‌های آن‌ها تمام نشده بود.

 

نیاز مشهدی به معجزه برای فرار اکبر آقا

شاگردان میثاقیان با پیروزی برابر ماشین سازی امیدهای خود را برای بقا زنده نگه داشتند.

سیاه پوشان مشهدی وظیفه خود را به خوبی انجام داده و توانستند از تبریز دست پر باز گردند، اما کار بزرگ شاگردان صمد مرفاوی و شکست دادن نفت تهران باعث شد تا تیم مشهدی در آستانه سقوط قرار گیرد.

تیم پدیده برای آنکه بتواند در لیگ باقی بماند نیاز مسلم به پیروزی برابر پرسپولیس در مشهد دارد و همچنین باید امیدوار باشد صبا در خانه و برابر استقلال خوزستان متوقف شود. با توجه به شرایط بوجود آمده شانس صبا برای بقا بسیار بیشتر از سیاه جامگان خواهد بود، مگر آنکه معجزه ای در دیدار پایانی برای مشهدی ها اتفاق بیفتد؛ همانطور که امین قاسمی نژاد در دقیقه 90 دیدار ماشین سازی و سیاه جامگان، پنالتی اش را از دست داد تا سه امتیاز برای میثاقیان و تیمش باقی بماند و سقوط این تیم در همین هفته قطعی نشود.

 

خوشحالم که در کورس رقابت‌ها باقی ماندیم

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان می‌گوید اگر از ابتدای فصل سرمربی این تیم بود، نهایتا تیمش ششم جدول می‌شد.

اکبر میثاقیان اظهار کرد: بعد از چند سال به شهر تبریز که خاطرات زیادی از تیم شهرداری این شهر داشتم برگشتم و از صمیم قلب برای فوتبال این شهر آرزوی موفقیت می‌کنم. پس از حضورم بر روی نیمکت سیاه جامگان، بازی‌ها هر روز سخت‌تر و پراسترس‌تر دنبال می‌شد و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. ما فقط به تیم‌ خودمان کار داریم و بچه‌هایمان همت خیلی خوبی داشتند و با برد خوبی که با کمک امام رضا(ع) کسب کردیم توانستیم تا حدود زیادی به بقا امیدوار باشیم. اگر بازی را می‌باختیم یا مساوی می‌کردیم، من ناامید می‌شدم. خوشحالم که در کورس رقابت‌ها باقی ماندیم و به لطف خدا در لیگ برتر خواهیم ماند.

وی بیان کرد:‌ لحظه‌ای داور به سود ماشین‌سازی پنالتی اعلام کرد، من داشتم می‌مردم و دست به دعا بردم و در آن صحنه امام رضا (ع) به ما کمک کرد. کاری به درست یا غلط بودن پنالتی ندارم اما جذابیت ته جدول، بسیار زیاد و کشنده است و این صحنه را تا پایان عمرم در ذهن خواهم داشت.

میثاقیان خاطرنشان کرد: حسینی و بادامکی را نداشتیم و خدا را شاکرم که با ۱۴-۱۵ نفری که داریم بسیار باغیرت بازی می‌کنیم. شانس جزیی از کار مربیان است و در دقیقه ۹۲ شانس آوردیم اما در طول بازی هم  موقعیت‌های زیادی داشتیم.

وی درباره کارت قرمزی که مرتضی رنجبر پس از پایان بازی دریافت کرد، گفت: این بازیکن به خاطر اعتراض به صحنه پنالتی پس از پایان مسابقه کارت قرمز گرفت.

سرمربی سیاه جامگان اظهار کرد: من در ۷ بازی که سرمربی این تیم بودم ۱۰ امتیاز گرفتم و اگر از ابتدای فصل در این تیم حضور داشتم، می‌توانستیم در رده‌های پنجم یا ششم قرار بگیریم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *