لیست شورای امید هم چنان متحد

هیأت رئیسه شورای شهر مشهد در سال سوم نیز تغییر نکرد

در انتخابات هیأت رئیسه سومین سال شورای اسلامی شهر مشهد با رأی همه اعضا، رئیس و اعضای هیأت رئیسه در سمت‌های خود ابقاء شدند تا هم چنان صدای وحدت از شورای لیست امید به گوش برسد.

به گزارش صبح امروز ، اگر چه پیش از این برخی ها در فضای مجازی و در فضاهای غیر رسمی صحبت هایی مبنی بر تغییر رئیس و اعضای هیئت رئیسه را مطرح می کردند اما با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه و تغییر نکردن هیچ یک از آن ها، مشخص شدن این گانه زنی ها شایعه بوده است.

در انتخاب سال سوم هیأت رئیسه شورای شهر مشهد که در شصت‌ونهمین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد در تالارشهر برگزار شد، تمام اعضای هیات رئیسه به اتفاق آرا در سمت‌های خود ابقا شدند.

با رأی اعضا، محمدرضا حیدری به عنوان رئیس، حمیدرضا موحدی‌زاده به عنوان نایب رئیس و علی‌رضا شهریاری و شهناز رمارم به عنوان منشی و محمدحسین ودیعی به عنوان خزانه‌دار بار دیگر انتخاب شدند.

هیچ فردی برای هیات رئیسه نامزد نشد

برخی صحبت های مطرح شده مبنی براین بود که یکی از اعضای شورای شهر جایگزین رئیس شورای شهر خواهد شد اما محمدرضا حیدری، رئیس شورای شهر مشهد در مورد انتخابات هیأت رئیسه و پیش از برگزاری این انتخابات اظهار کرد: طبق آیین‌نامه شورا اعضای هیات رئیسه به مدت یک سال انجام وظیفه می‌کنند. انتخاب را باید طبق آیین‌نامه انجام دهیم. به لطف انسجام و هماهنگی شورای پنجم در بازه‌های زمانی سال گذشته و امسال بر اساس آیین‌نامه از بازه زمانی دو هفته قبل از اعضا درخواست کردیم اعلام نامزدی برای جایگاه‌های هیات رئیسه شورا کنند تا روند انتخاب را انجام دهیم اما متاسفانه تا آخر وقت دیروز در این جایگاه‌ها اعلام نامزدی نکردند و تاکید بر تکلیف اعضای هیات رئیسه دوره قبلی داشتند.

وی ادامه داد: نشستی گذاشتیم و درخواست کردیم اعضا برای نامزدی در انتخابات هیأت رئیسه اعلام آمادگی کنند اما باز هم توفیقی نشد. تمام افراد هیات رئیسه بر این امر تاکید داشتند که افرادی بیایند و این تجربه را کسب کنند اما مورد قبول واقع نشد و در انتخابات هیأت رئیسه همان نامزدهای قبلی هستند.

براساس نتایج انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر مشهد در سال سوم محمدرضا حیدری با ۱۴ رای به عنوان رئیس شورا،

حمیدرضا موحدی‌زاده با ۱۴ رای به عنوان نائب رئیس، علیرضا شهریاری با ۱۴ رای به عنوان منشی، شهناز رمارم با ۱۴ رای به عنوان منشی، محمدحسین ودیعی با ۱۴ رای به عنوان خزانه دار شورا انتخاب شدند.

هم چنین  محمدرضا حیدری امروز در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران و در مورد انتخابات اعضای کمیسیون‌های شورا اظهار کرد: طبق آیین‌نامه، هفته آینده بحث انتخابات کمیسیون‌ها را خواهیم داشت.  بر اساس تمایل برخی دوستان برای جابه‌جایی در کمیسیون‌ها، احتمالاً تغییراتی خواهیم داشت.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *