تقدیرشهردار از اتوبوسران امانتدار

شهردار مشهد با تقدیر از اتوبوسران امانتدار گفت: امانت‌داری سرمایه بزرگ کارکنان شهرداری در خدمت‌گزاری به شهروندان و زائران است.
به گزارش صبح امروز، محمدرضا کلائی با حضور در منزل محمد حسن رمضانی، اتوبوسران امانت‌دار مشهدی حاضر شد و از امانت‌داری و وظیفه‌شناسی این اتوبوسران تقدیر و تشکر کرد.
در این دیدار کوتاه و صمیمی، شهردار مشهد با تاکید بر اینکه امانت‌داری سرمایه بزرگ کارکنان شهرداری در خدمتگذاری به شهروندان و زائران است، گفت: کسانی که مفتخر به خدمتگزاری به مجاوران و زائران در شهر امام مهربانی ها امام هشتم (ع) هستند، باید به خصایص و ویژگی‌های اخلاقی منتصب بوده و در رعایت کردن اصول اخلاقی اهتمام ورزند و به آنها پایبند باشند.
محمدرضا کلائی بیان کرد: مشهد شهری است که سالانه میزبان میلیون‌ها زائر و مسافر از گوشه و کنار کشور و جهان است و می‌طلبد عمل و اخلاق شهروندان این شهر در مواجه با میهمانان امام رضا (ع) زیبنده نام آن امام بزرگوار باشد.
گفتنی است؛ پنجشنبه بیست و چهارم مردادماه محمد حسن رمضانی، اتوبوسران خط 10 پایانه اتوبوسرانی وکیل‌آباد در حین انجام وظیفه، کیف پولی حاوی 1500 دلار از مسافری که کیف پولش را در اتوبوس جا گذاشته بود- پیدا کرد و با امانت‌داری آن را به صاحبش بازگرداند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *