انتظار سکو داریم

رئیس سبک کیوکوشین کان خراسان گفت: انتظار می‌رود خراسان جزو سه تیم برتر مسابقات بین المللی تهران باشد.

 

به گزارش «صبح امروز» سیدرضا رضوی در رابطه با کیفیت مسابقات بین‌المللی تهران گفت: مسابقات رزمی به ریاست استاد رزمی ژاپن و با حضور ۱۲ کشور در حال برگزاری است.

رضوی افزود: در این دوره از مسابقات، شرکت‌کنندگان براساس رده‌های وزنی و سنی در سه سطح نوجوانان، جوانان و بزرگسالان باهم به رقابت می‌پردازند.

استاد شیهان تصریح کرد: تیم اعزامی شامل ۴۵ نفر از مقام‌آوران در مسابقات انتخابی کشوری غرب در مشهد هستند.

وی ادامه داد: در گروه‌های سنی نوجوانان ۱۰ تا ۱۱ سال، محمد زینلی، علی‌اصغر قوی‌زاد، سیدمحمدطه محدث، کیاوش داغانی، کسری بهمن، مهدیار مقدوری مقدم، محمدصدرا زجاجی، سید ابوالفضل میرنژاد، رضا سریری و عرشیا اسکندری، در گروه‌های سنی نوجوانان ۱۲ تا ۱۳ سال، سامان حقی، امیرعلی روحانی، امیرحسین کیانی، ارشیا ظریف، محمدحسین ایوبی نیا، عرفان لطفی ، در گروه‌های سنی نوجوانان ۱۴ تا ۱۵ سال، محمدحسین هم‌آوند، محمدجلال مروی، یوسف هنری، حسین کلهری، امیرحسین آرمک، علیرضا اسکندری، یونس فولادی، در گروه‌های سنی نوجوانان ۱۶ تا ۱۷ سال، مهدی مجاور، محمدرضا نجارباشی، ابوالفضل تلگردی، یوسف رقیمی، سینا سارویی، محمدحسین خلیلی نژاد، عماد معین راد، محمدحسین نیکزاده و در رسته بزرگسالان، محسن ملانوروزی، محمد وظیفه‌شناس، سجاد سارویی، سیدمبین محدث، امیرعباس‌پور، سیدسجاد رضوی، ایمان ملانوروزی، یحیی فولادی، سید ابوالفضل اصغرزاده، حیدر براتی، دانیال نورالهیان و حامد خدمتگزار، در وزن‌های مختلف به رویارویی حریفان می‌روند.

رضوی خاطرنشان کرد: امیدواریم که در این سطح از مسابقات، با درخشش اعضای تیم، خراسان جزو سه تیم برتر باشد.

رئیس سبک کیوکوشین کان خراسان درباره جایگاه ایران در این رشته ادامه داد: تیم کیوکوشین ایران، با کسب مقام در بسیاری از مسابقات آسیایی و جهانی از سطح خوبی برخوردار است.

استاد شیهان افزود: از شهریور ماه ۹۷ که تیم خراسان قهرمان کشور شد، داوود دانش‌فر، رئیس کمیته ووشو و نماینده ایران در خاورمیانه، قول برگزاری مسابقات بین المللی را داد و امید است با برنامه‌ریزی صحیح و تمرین‌های مداوم، تیم آماده شود.

رضوی اذعان کرد: به دلیل بی‌توجهی به ورزش‌های رزمی و عدم حمایت از ورزشکاران رزمی به ویژه در این سبک، تمامی هزینه‌ها توسط خود اعضا پوشش داده می‌شود؛ بطوری‌که حتی یک ریال از سوی کمیسیون‌ها به تیم کمک نمی‌شود.

وی گفت: باوجود این‌که مجموع هزینه‌های سفر اعم از ورودی، بلیط قطار، خوراک و …به ازای هریک از اعضاء نزدیک به یک میلیون تومان می‌شود، اما به دلیل مشکلات اقتصادی موجود، در جذب اسپانسر موفق نبودیم چرا که توان پرداخت هزینه‌های تیم را ندارند.

رضوی در پایان گفت: در طول سال، مسابقات بزرگتری مانند مسابقات آسیایی و جهانی در پیش است که قطعا افراد با کسب مقام در تهران، راهی مسابقات آسیایی خواهند شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *