همایش تجلیل از تیم‌های قهرمان مسابقات استانی کارکنان دولت برگزار شد

به گزارش خبرنگار «صبح امروز»، همایش تجلیل از تیم‌های برتر مسابقات قهرمانی استانی کارکنان دولت روز گذشته در تالار اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم مدیر کل ورزش و جوانان از مدیران و مسئولان شهری استان در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات تقدیر کرد و گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در میان کارکنان سبب نشاط، شادابی و افزایش توان روحی و روانی این قشر می‌شود که در نهایت بر روند بهره‌وری کار تاثیر مستقیمی دارد.

فرزاد فتاحی افزود: مدیران ادارات می‌توانند یک درصد از بودجه عمرانی خود را برای توسعه ورزش در میان کارکنان هزینه کنند و قانون‌گذار این حق را برای مدیران محفوظ می‌داند.

وی تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در راستای استعدادیابی و نخبه‌پروری قدم‌های مثبتی برداشته است.

فتاحی خواستار توجه بیشتر مدیران به سرمایه گذاری در ورزش کارکنان شد و گفت: ورزش هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری برای روند رو به رشد تولید است که در صورت برنامه‌ریزی صحیح با وجود بیش از 2میلیون کارمند دولت در سطح کشور می‌توان به جایگاه توسعه ورزش همگانی نگاه ویژه داشت.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری به اهمیت ورزش همگانی اشاره کرد و گفت: کسب رتبه دوم اولین دوره المپیاد استعدادیابی بدون زحمت و راحت به دست نیامده است. مطمئن هستم اگر این روحیه همکاری و تعاون تداوم داشته باشد کسب عناوین بهتری در آینده برای تیم‌های خراسان رضوی پیش‌بینی می‌کنیم.

فتاحی همچنین از مصوبات شورای شهر برای توسعه ورزش قهرمانی و سرمایه گذاری در این مقوله تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدواریم با حمایت‌های شورای شهر و شهرداری سال آینده سال پرفروغی برای ورزش استان رغم زده شود.

معرفی تیم‌های برتر

در ادامه این همایش مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: در این دوره از مسابقات کارکنان ورزشی در رشته‌های دارت، بدمینتون، طناب‌کشی، تنیس روی میز، والیبال و فوتسال به رقابت پرداختند که در نهایت در رشته دارت که در بخش آقایان 19تیم و در بخش بانوان 12تیم حضور داشت، شهرداری مشهد در بخش آقایان و بانوان به مقام قهرمانی دست یافت.

در رشته فوتسال 25 تیم حضور داشتند که تیم فوتسال بانک ملی به مقام قهرمانی رسید و در رشته والیبال 10 تیم از آقایان و 5 تیم از بانوان به رقابت با یکدیگر پرداختند که در بخش آقایان تیم نظام مهندسی و در بخش بانوان دادگستری به مقام قهرمانی رسید. در رشته تنیس روی میز در بخش تیمی 12 تیم و در انفرادی 4 نفر حضور داشتند که تیم تنیس روی میز آستان قدس مقام قهرمانی را از آن خود کرد و در رشته طناب‌کشی که بانوان حضور نداشتند، آقایان با 6 تیم به رقابت پرداختند و در نهایت تیم آتش نشانی به مقام قهرمانی رسید و در رشته بدمینتون 5تیم و در انفرادی 16 نفر حضور داشتند و تیم بدمینتون آموزش و پرورش مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

وی در پایان از میزبانی خراسان رضوی در 2رشته فوتسال و بدمینتون کارکنان دولت خبر داد و گفت: تیم‌های قهرمان این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

در ابتدای این مراسم نیز محسن قهرمانی مسئول برگزاری مسابقات کارکنان دولت ضمن تقدیر و قدردانی از کلیه افرادی که در برگزاری این مسابقات یاری وی بودند تقدیر و تشکر کرد و گفت: مسابقات کارکنان دولت خوشبختانه امسال روند رو به رشدی داشت و برخلاف سال گذشته که دو رشته در مسابقات بودند، امسال تیم‌های 6 رشته ورزشی به رقابت پرداختند که امیدواریم سال آینده با حمایت مسئولان و مدیران شهری این روند رو به رشد تداوم داشته باشد.

وی همچنین با ارائه گزارشی از روند برگزاری مسابقات استانی کارکنان دولت گفت: صحبت کردن در برابر جمعی از بزرگان شهر قدری سخت و دشوار است، به طوری که تصور می‌کنم اگر دوباره در برابر 120 هزار تماشاچی در ورزشگاه در زمین فوتبال سوت بزنم کارم راحتر باشد.

این مراسم با حضور فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان، احسان اصولی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، امیر زارعی معاون اداره کل ورزش و جوانان، صالح نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد، مونسان رئیس شعب بانک ملی استان، امیر آذریان رئیس هیات ورزش همگانی استان و جمع کثیری از مدیران و مسئولان شهری برگزار شد.

در پایان این مراسم نمایندگان تیم‌های برتر لوح و هدایای خود را دریافت کردند.

مجید خروشی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *