بازهم صدرنشینی

شاگردان گل‌محمدی با ارائه بازی فوق‌العاده برابر فولاد موفق شدند پیروزی دیگری برابر فولاد کسب کنند تا همچنان با اختلاف یک امتیاز صدرنشین بمانند.

پدیده مشهد بعد از آنکه در نخستین مسابقه لیگ برتر برابر پرسپولیس باخت، 6 پیروزی متوالی کسب کرد و صدرنشین شد و در هفته هشتم نیز در خانه پارس جنوبی جم متوقف شد ولی آنها امروز هم که میزبان فولاد بودند به برد دیگری دست یافتند و با گل‌هایی که در دقایق(55) و (75) به ثمر رساندند، توانستند به پیروزی 2 بر یک برسند و در پایان نهمین بازی فصل خود صدرنشین لیگ بمانند.

در دقیقه 55 بعد از جنجال‌های دو تیم و هجوم‌ پی‌درپی بازیکنان پدیده‌ پاس در عمق دقیق محمد قاسمی‌نژاد از سمت راست میانه زمین، یونس شاکری را از فاصله 30 متری در موقعیت گلزنی قرار داد که مهاجم پدیده یونس شاکری هم با شوت محکم زمینی دروازه فولاد را باز کرد تا پدیده با یک گل جلو بیافتد.

پس از پشت سر گذاشتن یک نیمه خوب به نفع مشهدی‌ها پس از تلاش های هر دو تیم برای به ثمر رساندن گل، شروع خوب بهزادی، دروازه‌بان پدیده از روی ضربه آزاد و تاثیری که امین قاسمی‌نژاد روی توپ گذاشت، موجب شد تا خلعتبری با استفاده از سرعت بالای خود نفوذ سریعی از سمت چپ محوطه جریمه فولاد انجام دهد و با شوت پای چپ زمینی از زاویه بسته دومین گل پدیده را به ثمر رساند.

فولادی‌ها نیز بعد از آنکه دیدار جام حذفی برابر فولاد خوزستان را واگذار کردند، امروز هم نتوانستند در ورزشگاه امام رضا از تیم پدیده نتیجه بگیرند و با دو گل زمین را ترک کردند تا فرصت 12 امتیازی شدن را از دست داده و همچنان در رده دهم جدول بمانند و از سوی دیگر نتایج ضعیف این فصل‌شان ادامه پیدا کند.

بدهی ایگور پراهیچ پرداخت شد

استاندار خراسان‌رضوی از پرداخت بدهی تیم فوتبال پدیده به بازیکن فصل قبل تیم، باپیگیری‌های صورت گرفته خبر داد.

علی رضا رشیدیان در این باره گفت : با توجه به ضرب‌العجل تعیین شده برای پرداخت بدهی این تیم به بازیکن خارجی سابق آن «ایگور پراهیچ» و دغدغه جوانان و طرفداران تیم برای کسر 6 امتیازتیم از سوی فیفا و احتمال سقوط این تیم خراسانی به رده های پایین جدول در صورت عدم پرداخت طلب این بازیکن ، موضوع را پیگیری کردیم .

وی عنوان کرد : طی این پیگیری‌ها به صورت فوری یکی از صنایع فولادی بخش خصوصی پذیرفت مبلغ 200 میلیون تومان به تیم پدیده پرداخت نماید تا با حل این مشکل، تیم فوتبال استان به صعود و بازی های موفقیت آمیز خود ادامه دهد.

وی  اظهار کرد : هم اکنون این مبلغ بر اساس اعلام رسولیان مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی به حساب این تیم واریز شده است .

استاندار خراسان‌رضوی ادامه داد : با وجود حل این مشکل ، باید برای این تیم فوتبال، تصمیم جدی‌تری گرفته شود و در این راستا موضوع از طریق وزیر ورزش و جوانان پیگیری شد و در پی این گفت و گو ، وی به مدیر کل ورزش و جوانان استان ماموریت فوری در این رابطه داد.

وی تصریح کرد : علی رغم مشکلات موجود صنفی و اقتصادی استان در این رابطه از همه ظرفیت های استان بهره می‌گیریم و همکاری و مساعدت لازم در این موضوع خواهد شد تا تیم فوتبال خراسان حفظ و تقویت شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *