زوج قاچاقچی در تایباد دستگیر شدند/عاملان توزیع اسکناس جعلی در مشهد دستگیر شدند/دختری که نام قاتلش را با خون نوشت

زوج قاچاقچی در تایباد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی تایباد گفت: 19 کیلو و 500 گرم هرویین فشرده امروز توسط پلیس از یک زن و شوهر در جاده خواف – تایباد کشف و ضبط شد.

سرهنگ علی اکبر قربانی افزود: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر ورود مواد مخدر از سمت استانهای جنوبی کشور به خراسان رضوی گروهی از ماموران پلیس مواد مخدر و هنگ مرزی تایباد وارد عمل شدند. این قاچاقچیان موادمخدر را از استانهای جنوبی بارگیری کرده و قصد انتقال آن را به تایباد داشتند. این میزان مواد مخدر با یک دستگاه موتورسیکلت حمل می شد.

او گفت: ماموران هنگ مرزی تایباد با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر این زوج را دستگیر کردند. متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

عاملان توزیع اسکناس جعلی در مشهد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مشهد گفت: عاملان کلاهبرداری از طریق اسکناس های جعلی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ اکبر آقابیگی افزود: با گزارش یک راننده سواری مسافربر به فوریت های پلیسی 110 مبنی بر دریافت اسکناس 100 هزار ریالی جعلی از زن و مردی جوان، موضوع در دستور کار تیم تجسس کلانتری سیدی مشهد قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی با همکاری این راننده توانستند متهمان را در شهرک ابوذر دستگیر کنند.

سرهنگ آقابیگی خاطر نشان کرد: در بازرسی از متهمان 2 میلیون و 100 هزار ریال اسکناس جعلی یکصد هزار ریالی و یک دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: تحقیقات از زن و مرد جوان که دارای سابقه کیفری به اتهام کلاهبرداری نیز بودند، ادامه دارد.

دختری که نام قاتلش را با خون نوشت

دختر جوانی که با ضربات چاقو در یک منزل مسکونی کشته شده بود در حالیکه آخرین نفسهایش را میکشید نام قاتل خود را با خون ریخته شده از پیکرش بر روی دیوار نوشت.

ساعت ۱ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز ماجرای جنایتی وحشتناک در یک منزل مسکونی واقع در خیابان ایثارگران مشهد به قاضی ویژه قتل عمد اعلام شد. با حضور قاضی احمدی نژاد و کاراگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در محل مشخص شد دختر ۲۰ ساله با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است، اما او در آخرین لحظات عمر خود با خون روی دیوار نوشته بود “سجاد مرا زد”.

همچنین وجود موهای مردانه بین انگشتان مقتول حکایت از آن داشت که دختر ۲۰ ساله در برابر خواست شوم قاتل به دفاع از خود پرداخته است.

با پیگیری های کاراگاهان، سجاد که یکی از بستگان مقتول بود دستگیر شد و پس از ۸ ساعت بازجویی به قتل دختر خاله اش اعتراف کرد

كشف 38 ميليارد تومان كالاي احتكار شده در مشهد

فرمانده انتظامي استان از عمليات گسترده كارآگاهان پليس آگاهي و پليس امنيت عمومي براي كشف 38 ميليارد تومان كالاي احتكار شده در مشهد خبر داد.

سردار قادر كريمي افزود: عمليات گسترده مقابله جدي و قاطعانه با محتكران سودجو و پيشگيري از احتكار كالا در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي و تيم هاي پليس امنيت عمومي خراسان رضوي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي استان خراسان رضوي افزود: در اجراي اين ماموريت ضربتي 4 تيم از كارآگاهان ورزيده مبارزه با جرايم اقتصادي و قاچاق كالا وارد عمل شدند و با توجه به اشراف اطلاعاتي و ردزني هاي گسترده، 4 انبار در شهر و 2 انبار بزرگ در حاشيه شهر و همچنين 2 باربري كه محل احتكار كالا بودند را شناسايي و به طور پوششي تحت نظر قرار دادند.

سردار كريمي اظهار داشت: كارآگاهان پليس آگاهي پس از هماهنگي با مقام قضائي در عملياتي غافلگيرانه در بازرسی از محل های مورد نظر، 15 هزار دستگاه انواع وسايل خانگي شامل يخچال، فريزر، لباسشويي، ظرفشويي، اجاق گاز و 38 هزار و 500 قطعه لوازم يدکي خودرو، 138 دستگاه كولر گازي و 50 هزار بسته انواع دستمال كاغذي احتكار شده كه برابر كارشناسي اوليه ارزش آن 23 ميليارد و 182 میلیون تومان برآورد شده، كشف كردند.

فرمانده انتظامي خراسان رضوي خاطر نشان كرد: تيم هاي عمليات ويژه پليس امنيت عمومي استان نيز در ادامه اين عمليات گسترده پس از اقدام هاي اطلاعاتي بيش از 2 هزار تن برنج احتكار شده كه ارزش ريالي آن 15 ميليارد تومان برآورد شده، كشف كردند.

سردار كريمي در خاتمه تصريح كرد: در اين عمليات گسترده 8 نفر از عاملان احتكار اين كالاها دستگير و به مراجع قضائي معرفي شدند.

انتهای خبر/

 

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *