ورزش بوکس نیاز به تبلیغ بیشتری دارد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: بوکس ورزشی است که می‌تواند برخی مشکلات اجتماعی را حل کند به همین خاطر بانشان دادن جنبه های مثبت این رشته باید آن را در سراسر کشور همگانی کنیم.

کوروش صبوریان در اولین نشست هم اندیشی روسای هیئت‌های بوکس کشور اظهار کرد: همگانی کردن رشته بوکس کار سختی است باید تلاش کنیم مانند سایر رشته‌ها بوکس هم به سمت همگانی شدن برود چرا که جذابیت‌های خاص خودش را دارد.

وی افزود: متاسفانه بوکس در استان‌ها زیر ساخت مناسب ندارد و نگاه به این رشته کمی متفاوت است و باید از کسانی که در این فعالیت دارند تشکر کرد زیرا با مشکلات زیادی روبرو هستند.

مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی با اشاره به این موضوع که نتوانستیم خانواده ها را درست با این رشته آشنا کنیم، تصریح کرد: بوکس یک رشته تکنیکی است باید مردم شناخت درستی از این رشته پیدا کنند همیشه در بوکس به خشونت پرداخته شده و در مباحث صدا و سیما نیز این رشته ، ورزشی خشن قلمداد می‌شود.

صبوریان با تاکید براین نکته که بوکس نیز قابلیت همگانی شدن را دارد، افزود: ظرافت‌های این رشته پنهان مانده، تکنیک بالا، آمادگی جسمانی، روحی و روانی ازجذابیت‌های بوکس است که باید به جوانان معرفی شود.

وی نکات منفی بوکس و صحنه‌های مصدومیت‌‎های شدید ورزشکاران را پر رنگ تر از نکات مثبت این رشته عنوان کرد و گفت: در بحث تبلیغات کم گذاشتیم جراحت و آسیب در تمام رشته های ورزشی وجود دارد شاید فوتبال که جذاب ترین رشته ورزشی است آسیب های شدید تری نسبت به بوکس داشته باشد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مباحث اجتماعی که در حال حاضر اهمیت بالایی دارد کنترل خشم است شاید با کمترین برخورد یک نزاع شکل بگیرد اگر جایی باشد که مردم بتوانند با تخلیه انرژی به آرامش برسند خیلی از مشکلات حل می‌شود.

وی ادامه داد: برای ترغیب مردم به این رشته حتی می‌توان کیسه بوکس هدیه داد اگر در هر خانه یک کیسه بوکس وجود داشته باشد شاهد جذب و پیشرفت این رشته خواهیم بود.

انتهای خبر/

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *