به دنبال کسب قهرمانی در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا هستیم

سرمربی تیم ملی گلبال بانوان کشورمان گفت: دوره قبل بازی‌های پاراآسیایی توانستیم عنوان نایب قهرمانی را کسب کنیم اما این دوره تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا قهرمان شویم.

لیلا نعیم آبادی در خصوص اردوی آمادگی تیم ملی گلبال کشورمان در مشهد اظهار کرد: سوم مرحله اردوی آمادگی تیم ملی به میزبانی مشهد در حال پیگیری است هشت ورزشکار در این حضور دارند که شش ورزشکار به مسابقات پارا آسیایی جاکارتا اعزام می‌شوند.

وی درباره وضعیت تیم عنوان کرد: وضعیت ورزشکاران رو به پیشرفت است و نسبت به اردو های قبل شرایط بهتری دارند کاری که بیشتر در این اردوها روی آن متمرکز بودیم وضعیت دفاع بچه‌ها بود چرا که باید دفاع را خوب پوشش دهند در کنار این موضوع بدنسازی و آمادگی جسمانی هم کار کردیم.

سرمربی تیم ملی گلبال کشورمان بیان کرد: سه اردو دیگر به اضافه یک اردو متصل به اعزام داریم امیدوارم بتوانیم به هدفی که داریم در آمادگی جسمانی برسیم و از نظر فنی پیشرفت کنیم و بهترین نتیجه را بدست آوریم.

نعیم آبادی خاطرنشان کرد: دوره قبل دوم شدیم اما این دوره برای قهرمانی تلاش می کنیم چین و ژاپن و کره جنوبی رقیبان اصلی ما هستند هنوز گروه بندی رقابت ها مشخص نشده است اما ما تمام حریفانمان را آنالیز کردیم و شناخت کافی نسبت به آنها داریم.

وی درباره ادامه فعالیت خود با تیم ملی گفت: تا پایان مسابقات آسیایی جاکارتا همراه تیم خواهم بود بعد از این دوره ماندم در تیم ملی به نظر فدراسیون بستگی دارد. امیدوارم بتوانم مثمر ثمر باشم و با تیم ملی ادامه بدم.

سرمربی تیم ملی گلبال بانوان تصریح کرد: قبلا اکثر ورزشکاران ما از تهران بودند اما الان همه استان ها پیشرفت داشتند در این اردو نیز از پنج استان تهران، اصفهان، قزوین، گلستان و خوزستان ورزشکار داریم امیدوارم به زودی شاهد ورزشکاران خراسانی در تیم ملی گلبال باشیم  اگر اسپانسر ها بیشتر باشند قطعا گلبال پیشرفت خواهد کرد و تیم ملی نیز رشد قابل توجهی خواهد داشت.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *