تبلیغات پدیده صرف جایی غیر از این باشگاه می‌شود

قائم‌مقام باشگاه پدیده خراسان از پرداخت طلب ایگور پراهیچ با پیشنهادی که این بازیکن ارائه کرده است خبر داد.

مجتبی سرآسیایی قائم‌مقام باشگاه پدیده خراسان در برنامه زنده ورزش خراسان در خصوص اینکه این باشگاه چه برنامه‌ای برای پرداخت طلب پراهیچ و جلوگیری از خطر سقوط در نظر دارد اظهار داشت: پس از اتفاقی که در خصوص کسر امتیاز رخ داد از سوی وکیل حقوقی باشگاه تفاهمی با ایگور اتفاق افتاد تا طی اقساط 10 هزار دلاری از سوی شرکت پدیده مادر، وی به مطالباتش برسد که متاسفانه تنها پرداخت سه قسط آن اتفاق افتاد و مابقی از سوی شرکت مسکوت باقی ماند.

وی افزود: با این اتفاق مجددا از طریق آقای شاه منصوری وکیل باشگاه با پراهیچ ارتباط برقرار کرده‌ایم و طبق راه حلی که خود ایگور داده است، انشاالله ظرف شنبه یا یکشنبه نیز مشکل این بازیکن حل خواهد شد.

سرآسیایی با اشاره به پولی که پدیده به واسطه حضور محمدرضا خانزاده در جام‌جهانی نزد فیفا دارد، تصریح کرد: ما طی نامه‌ای که با کمک فدراسیون فوتبال به فیفا خواهیم فرستاد، طلب ایگور را از طریق این پول خواهیم داد ضمن اینکه خودش نیز خواسته تا به محض ارسال نامه از ایران، از طریق وکیل شخصی خود پیگیر دریافت باقیمانده طلبش شود.

قائم‌مقام جوان اما باتجربه پدیده در این برنامه که با اجرای مهدی داوری بر روی آنتن شبکه خراسان رضوی می‌رفت، پس از صحبت‌های مسئولان قدیم و جدید این باشگاه در خصوص بدهی به بازیکنان خارجی تاکید کرد: پدیده در چند سال اخیر روزهای سختی را به واسطه مشکلات مالی پشت‌سر گذاشت که بعضا روی به مدیریت هزینه برای حتی تامین هزینه هتل از میزان مبلغی که در اختیار داشت آورده بود و به همین خاطر نیز اتفاقاتی رخ داد که اگر این باشگاه به لحاظ مالی دچار این شرایط نبود قطعا آنها رخ نمی‌داد.

وی با گلایه از مدیران شرکت پدیده مادر تاکید کرد: بسیار ناراحت‌کننده است که هزینه‌های تبلیغات شرکت پدیده در جایی غیر از مشهد و باشگاهی که به نام این مجموعه است صورت می‌گیرد و ما چنین اتفاقات تلخی را پشت سر می‌گذاریم.

سرآسیایی که سابقه زیادی در بازی در تیم‌‌های مشهدی خصوصا پیام مشهد در کارنامه دارد، خاطرنشان کرد: بسیار بد است که از همان دوران بازیکنی مدام سوژه روز فوتبال خراسان بی‌پولی و مشکلات مالی بوده است و ای کاش امروز مدیران استان کمک کنند تا ما حرف از سهمیه گرفتن بزنیم که این پتانسیل در تنها نماینده خراسان چنانچه حمایت همه جانبه شود وجود دارد.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *