برگزاری رالی خانوادگی ویژه خانواده ایثارگران

به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن رالی خانوادگی ویژه خانواده شهدا و ایثارگران آغاز شد.

در آستانه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی یک دوره مسابقات رالی خانوادگی ویژه خانواده شهدا و ایثارگران با شعار «پیام آوران ایستادگی، مقاومت و پیروزی» چهارشنبه 24 مرداد از کنار مزار شهدا در بهشت رضا به سمت شهرستان فردوس در خراسان جنوبی آغاز شد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در حاشیه آغاز این برنامه به خبرنگار صبح امروز گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد شور، نشاط و شادابی بین همه خانواده‌ها و به خصوص خانواده شهدا است.

سیدمجید حسینی ادامه داد: شرکت کنندگان از چهارشنبه کار خود را به مدت سه روز آغاز خواهند کرد و راه خود را از مشهد به سمت خراسان جنوبی، شهرستان فردوس ادامه خواهند داد و یکی از مهمترین نکات برگزاری این رالی اتومبیلرانی رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی و تمکین قانون در طول کل مسیر خواهد بود.

وی اظهار داشت: 55 خانواده آزاده و جانباز با اتومبیل‌های شخصی خود اعلام آمادگی کردند و از امروز رقابت خود را آغاز خواهند کرد.

حسینی ادامه داد: در سنوات قبل مسابقات متعدد و مختلفی برگزار شده است و امروز نیز این مسابقات ادامه‌دار خواهد بود و این دوره اولین دوره از یک سلسله برنامه‌ی هشت دوره‌ای است که در آینده‌ای نه چندان دور دورهای بعدی نیز برگزار خواهد شد.

غلامحسین زارعی از آزادگان و جانبازان شرکت کننده در این مسابقات نیز اظهار داشت: برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی، ورزشی باعث ایجاد نشاط، شادابی و صمیمیت میان خانواده‌های شرکت کننده خواهد شد و حس رقابت، هیجان و سرزندگی را در شرکت کنندگان بیدار خواهد کرد.

انتهای خبر/حامد دائمی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *