تعیین تکلیف ۱۰۳ میلیارد تومان از تسهیلات توسعه اشتغال روستایی استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی از تعیین تکلیف یک هزار و ۳۰ میلیارد ریال از تسهیلات توسعه اشتغال روستایی تا کنون در استان خبر داد.

قربان میرزایی افزود: تا کنون از رقم شش هزار و 100 میلیارد ریال سهم استان از این اعتبارات حدود 3 هزار میلیارد ریال آن به استان ابلاغ شده که از این میزان یک سوم آن درکارگروه‌ها تعیین تکلیف و به بانک‌ها ارجاع و مصوب شده است که بخشی پرداخت شده و بخشی هم در دست پرداخت است.
وی عنوان کرد : از این میان 460 میلیارد ریال آن پرداخت شده و منجر به به ایجاد یک هزار و 560 اشتغال گردیده است و بقیه هم در حال انجام فرآیندهای مربوطه هستند.
به گفته وی ، شهرستان تربت جام در صدر جدول به لحاظ تعداد طرح، پرداخت واشتغال ایجاد شده در استان است و شهرستان بینالود در پایین ترین رتبه جدول قرار دارد..
وی عنوان کرد : در سطح کشوری نیز بر اساس تعداد طرح‌های مصوب کارگروه و بررسی کمی آنها خراسان رضوی رتبه اول و البرز رتبه آخر کشور را داراست.
میرزایی با بیان اینکه با توجه به فرصت محدود در اختیار برای جذب تسهیلات باید فرمانداران به صورت مستقیم به موضوع وارد شده و طی پیگیری‌ها و برگزاری جلسات مستمر در این رابطه نسبت به مدیریت شرایط و رصد پرداخت تسهیلات اقدام کنند.
وی تصریح کرد : دراین میان با توجه به استقرار رابطین اشتغال در فرمانداری‎ها، مشکلات متقاضیان استفاده از این تسهیلات در زمینه دریافت و استفاده از این امکن به دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری منعکس شود.
انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *