حماسه‌آفرینی شهدا، در ذهن‌ها به یادگار می‌ماند

استاندار خراسان رضوی گفت: حماسه آفرینی‌های شهدا از ابتدای حضور در جبهه و تا پایان عروجشان در ذهن تمامی رزمندگان به یادگار مانده است.

علی رضا رشیدیان در دیدار با خانواده‌های شهیدان؛ علی اصغر حسینی محراب و حسین ستوده افزود: سربلندی امروز ما که در سایه پایداری بر اصول و ارزش‌های اسلامی حاصل شده، مدیون خون شهدا و خانواده بزرگوار ایثارگران است.
استاندار خراسان رضوی با بیان این که خانواده‌های شهدا، مایه مباهات و روشنای چشم مردم و مسئولان هستند. بر لزوم ارتباط مستمر مسوولان با خانواده معزز شهیدان و ایثارگران تاکید کرد.
رشیدیان افزود: امروز پراکندن عطر شهادت و تلاش در جهت ترویج فرهنگ ایثار و خدمت به خانواده بزرگ ایثارگران که با تبعیت از آرمان‌های امام راحل(ره) و منویات رهبر فرزانه انقلاب سرافرازی ایران اسلامی را به ارمغان آورده اند، وظیفه‌ای همگانی و به ویژه برای مسوولان افتخاری بزرگ محسوب می‌شود.
وی با بیان این که آحاد ملت ایران وامدار خون شهدا و رشادت‌های ایثارگران عرصه دفاع مقدس هستند، تاکید کرد: همه ما باید با تمام توان و بهره‌گیری از آنچه که در قالب مسوولیت‌هایی که به صورت امانت نزدمان به ودیعه گذاشته شده، برای تداوم راه این عزیزان تلاش کنیم.
استاندار خراسان رضوی به صبر مجاهدانه خانواده ی معزز شهدا و ایثارگران اشاره و تصریح کرد: این از خودگذشتگی ستودنی، سهم به سزایی در زنده نگاه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و آموزش درس مقاومت به جامعه داشته و دارد.
رشیدیان خاطرنشان کرد: زبان از وصف بزرگواری و مجاهدت‌های ایثارگران قاصر است و اجر آن به طور حتم در درگاه خداوند متعال محفوظ می‌ماند.
وی اظهار امیدواری کرد: به برکت حضور در محفل خانواده‌های شهدا و به مدد دعاهای خیر آنان بتوانیم در پیشبرد اهداف نورانیشان موفق باشیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *