افزایش رشد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی کاویان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی از رشد درخواست استقرار و انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی نسبت به 4 ماهه ابتدای سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، مسعود مهدی‌زاده‌مقدم همزمان با هفته دولت ضمن اظهار خبر فوق اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی برای پیشرفت تولیدات داخلی و ایجاد زیرساخت های لازم تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد که یکی از برنامه‌های آنها ساماندهی شهرک‌های صنعتی به صورت متوازن است.

وی ادامه داد: در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال و با هدف فعال كردن شهرک‌ها و نواحي صنعتي، با ارائه مشاوره‌های لازم شاهد افزايش واگذاري زمين درشهرک‌ها و نواحي صنعتي بوديم.
مهدی‌زاده مقدم تصریح کرد: واگذاری زمین و انعقاد قرارداد در شهرک کاویان در 4 ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش رو به رشدی داشته است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گفت: خراسان رضوی تاکنون 49 شهرک و ناحیه صنعتی را برای سرمایه گذاران و تولیدکنندگان ایجاد کرده است.

وی افزود: عمده تولیدات واحدهای این شهرک صنعتی شامل صنایع شیمیای، فلزی و کانی‌های غیر فلزی هستند.

مهدی‌زاده خاطر نشان کرد: شهرک صنعتی کاویان واقع در کیلومتر ۴۵ جاده مشهد-فریمان با مساحتی بالغ بر 558 هکتار و 158واحد بهره برداری و سرمایه 4658 میلیارد ریال زمینه اشتغال برای 5630 نفر را فراهم کرده است.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *