مالک باشگاه فوتبال مشکی‌پوشان: دیگر تیمداری نمی‌کنم

مالک باشگاه فوتبال مشکی‌پوشان مشهد گفت: بخاطر نبود حمایت از سوی مسئولان ورزشی حضور در عرصه ورزش خراسان رضوی توان بسیاری طلب می‌کند که توان ما تمام شد لذا دیگر تیمداری نمی‌کنم.

محمد رضا عباسی عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از زمانی که تیم فوتبال مشکی‌پوشان از لیگ برتر به دسته یک سقوط کرد ظرف دو ماه اخیر هیچکس تماس نگرفت حال ما را بپرسد که چکار می‌خواهیم انجام دهیم.

وی ادامه داد: وقتی کسی از مسئولان ورزشی پیگیر کارها نباشد و تحویل نگیرند بخش خصوصی کناره گیری می‌کند. در این مدت از تشکر، خسته نباشید و احوالپرسی مسئولان ورزشی خراسان خبری نبود و هیچگونه ابراز دلواپسی و یا همدردی هم نکردند.

مالک باشگاه فوتبال مشکی‌پوشان مشهد گفت: شهردار و شورای شهر مشهد انصافا پارسال و همچنین در این مدت وقت گذاشتند و هم به مشکی‌پوشان و هم به تیم فوتبال پدیده کمک کردند. در جلساتی که با آنها داشتیم یکسری اسامی برای تعیین هیات امنای جدید باشگاه مشکی پوشان داده شد و هفته آینده مدیرعامل جدید باشگاه مشخص می‌شود.

وی افزود: مدیرعامل فعلی هم از سوی فدراسیون محروم است. همه کارهای باشگاه را او انجام می‌داد. من از نظر جسمی حال خوشی ندارم و گرفتار هستم. مدیرعامل فعلی باشگاه که نباشد با وضعیت جسمی که دارم نمی‌توانم کار کنم. به شهرداری گفتیم با تعیین هیات امنای جدید باشگاه را به هر شکلی که شورای شهر مشهد بخواهد واگذار می‌کنیم.

مسابقات فصل 96-97 لیگ برتر فوتبال روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه پایان یافت. تیم فوتبال مشکی پوشان در این مسابقات با 15 امتیاز از 30 بازی در رتبه آخر قرار گرفت و به لیگ دسته یک سقوط کرد.

انتهای خبر/

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *