دولت برای بهبود شرایط فرصت زیادی در اختیار ندارد

دبیر حزب کارگزاران خراسان رضوی با اشاره به اینکه دولت بدهکار مردم است، گفت: دولت باید با برنامه ای مشخص و زمان بندی روشن از مردم بخواهد که با او همراهی کرده و واقعا به آن برنامه عمل کند چون فرصت زیادی در اختیار ندارد.

به گزارش ایرنا، امیر اقتناعی با اشاره به وضعیت کنونی اقتصادی کشور و راه های برون رفت از آن اظهار کرد: آنچه بر همه مسجل است این است که تحت تاثیر اتفاقاتی که رخ داده و فشار امریکایی ها بر جمهوری اسلامی و همچنین نیت آنان برای اعمال سخت‌ترین تحریم‌های تاریخ بر کشور ما، وضعیت بازار ملتهب شده، ارز با شتاب زیادی سیر صعودی پیدا کرده و شاهد بروز برخی اعتراضات و اعتصابات در بازار تهران نیز بوده‌ایم.

دبیر حزب کارگزاران خراسان رضوی افزود: دولت باید به معنای واقعی با مردم صداقت به خرج دهد و برنامه ای مشخص با زمان بندی روشن برای خود و برون رفت از این شرایط تعریف کند و به وعده خود نیز وفادار باشد. دولت باید از مردم ملتمسانه بخواهد با وی همراهی کنند. مردم ایران نیز باید برای حفظ حاکمیت ملی و منافع درازمدت ایران و قدرتمندتر شدن آن با دولت همراهی کنند تا بتوان از این گذرگاه تاریخی به نحو احسن عبور کرد.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *