دوقطبی کردن جامعه، بی تقوایی است

امام جمعه موقت مشهد گفت: دوقطبی کردن جامعه توسط عده ای و بر سر مساله انتخابات، بی تقوایی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدباقر فرزانه در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی افزود: آنکه در انتخابات پیروز شده باید به فکر خدمت باشد نه به حفظ جایگاه و آنکه شکست خورده نیز به جای فکر کردن به انتقام، باید به فکر کمک به مردم باشد.

وی تاکید کرد: از دوقطبی کردن جامعه باید پرهیز کرد که بی تقوایی است، در همان آمریکای دژخیم وقتی یکی رای می آورد دیگران یا کمک می کنند و یا حداقل مزاحمت برایش ایجاد نمی کنند.

حجت الاسلام فرزانه با تاکید بر تقوی پیشگی، ادامه داد: مسئولان بدانند سهل انگاری، تنبلی، اشرافی گرایی و تکبر بی تقوایی است.

وی بیان کرد: داشتن رهبری فرزانه، ملتی شکست ناپذیر، بازار پرجاذبه، موقعیت جغرافیایی ویژه، ذخایر نفت و گاز و جایگاه ایران در منطقه از مولفه های قدرتی است که آمریکا و استکبار را در رسیدن به اهدافشان ناکام کرده است.

امام جمعه موقت مشهد افزود: ایران از لحاظ موقعیت جغرافیایی قلب جهان است، این که رئیس جمهوری می گوید اگر قرار باشد نفت ایران صادر نشود، هیچ نفتی صادر نمی شود خود گواه این مدعی است.

وی گفت: ایران در جایگاهی قرار گرفته که دنیا نمی تواند آن را نادیده بگیرد، ایران در منطقه و در کشورهای مسلمان کانون های انفجاری برای نظام استکباری ایجاد کرده و از جایگاه و قدرت نظامی برخوردار است که آمریکا خواب جنگ با ایران را هم نمی بیند.

حجت الاسلام فرزانه افزود: ایران اسلامی با این همه امتیاز و قدرت قابل تسخیر شدن نیست، دنیا بداند این ملت با این مولفه های قدرت و با این شخصیت که در 40 سال از خود نشان داده در مقابل آمریکا و استکبار همچنان ایستادگی می کند.

وی با بیان اینکه آمریکا در مقابل ایران بر سر دوراهی حمله و یا تشدید تحریم ها قرار گرفته، بیان کرد: حمله نظامی به ایران راه بسته ای است که آمریکا و دنیا آنرا تجریه کرده اند لذا آمریکا سعی می کند با تشدید تحریم ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی به ملت ایران و انقلاب ضربه وارد سازد.

امام جمعه موقت مشهد افزود: ملت و نظام اسلامی ایران در برابر آمریکا دارای قدرت رهبری است که ما را متقاعد کرده که ‘ما می توانیم'، رهبر انقلاب موفق شده انرژی این ملت را در مسیر خودباوری هدایت کند.

حجت الاسلام فرزانه بیان کرد: مشکلات وجود دارد اما اگر می خواهیم با همین قدرت که در 40 سال گذشته رشد کرده ایم، انقلاب را به ظهور حضرت مهدی (عج) وصل کنیم باید آحاد ملت و مسئولان تقوی، مراقبت، هوشیاری را پیشه کنند.

امام جمعه موقت مشهد خاطرنشان کرد: ایران مطلوب آمریکا، ایرانی با جدایی دین از سیاست است، ایرانی که در مقابل جنایات صهیونیستها بی تفاوت باشد، فرهنگ غرب را بپذیرد و با بی بند و باری جنسی مبارزه نکند، ایرانی که اعتقاد به ولایت فقیه نداشته باشد و در مقابل آن عصیان کند.

حجت الاسلام فرزانه افزود: 40 سال است آمریکا برای رسیدن به این ایران تلاش می کند اما تا کنون حتی در یک مورد موفق نشده خواسته خود را عملی کند.

وی تاکید کرد: ایرانی که مردم برای آن انقلاب کرده، 300 هزار شهید داده و 40 سال است در مقابل توطئه ها مقاومت کرده اند، اجازه استیلای آمریکا را نخواهند داد.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *