خانه دار کردن خانواده‌های دومعلولی، در صورت واگذاری زمین

رئیس اداره بهزیستی گناباد گفت: اگر مردم و خیرین زمینی جهت ساخت مسکن خانواده‌های دارای دو عضو معلول به بهزیستی واگذار کنند این سازمان جهت ساخت و واگذاری مسکن اقدام می‌کند.

به گزارش ایسنا، علی آراسته افزود: در حال حاضر 13 واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای دو عضو معلول در حال ساخت داریم و یک واحد مسکونی نیز در شهر کاخک ساخته شده و در هفته بهزیستی به متقاضی واگذار نیز شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حداقل 40 خانواده دو معلولی در گناباد فاقد مسکن هستند، ادامه داد: این خانواده‌ها توانائی لازم جهت خرید زمین و ساخت مسکن را نداشته و بر همین اساس سازمان بهزیستی در صورت واگذاری زمین در جهت ساخت مسکن اقدام می‌کند.

آراسته عنوان کرد: ساخت 6 واحد مسکونی نیز در زمین آقای علیزاده در خیابان سعدی 17 از ابتدای سال 1397 آغاز شده و الان در مرحله سفت کاری قرار دارد.

رئیس اداره بهزیستی گناباد افزود: سازمان بهزیستی جهت خانه دار کردن این خانواده‌های دو عضو معلول، مبلغ 30 میلیون تومان در حوزه شهری و 18 میلیون تومان در حوزه روستائی به صورت بلاعوض با معافیت انشعابات آب، برق و گاز و با مشارکت خیرین و خود مددجو پرداخت کرده، همچنین برای سایر خانواده‌های تحت حمایت فاقد مسکن نیز مبلغ 8 میلیون تومان در حوزه شهری و 10 میلیون تومان در حوزه روستائی پرداخت می‌کند.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *