ثبت‌نام 7 هزار نفر برای زیارت پیاده به مشهد

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده رضوی گفت: تاکنون حدود 7 هزار نفر برای زیارت پیاده به مشهد در ایام میلاد امام رضا(ع) ثبت نام کردند.

حسین رضایی اظهار کرد: باتوجه به اینکه با شروع تابستان و تعطیلی مدارس، استقبال زیادی از زیارت پیاده صورت گرفته است، ثبت نام در زیارت پیاده به مشهد در ایام ولادت امام رضا(ع) تا 30 تیرماه تمدید شد.

وی یادآور شد: در حال حاضر عمده برنامه‌ریزی‌ها برای مسیر نیشابور به مشهد انجام می‌گیرد و در این مسیر 8 ایستگاه برپا خواهد شد؛ همچنین در مسیر فریمان به مشهد 3 ایستگاه، چناران به مشهد 3 ایستگاه، سرخس به مشهد 2 ایستگاه برپا می‌شود.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده رضوی عنوان کرد: به طور میانگین هر ساله در دهه کرامت بین 7 تا 9 هزار نفر، به صورت پیاده از شهرهای اطراف به مشهد می‌آیند که امسال پیش‌بینی می‌شود 15 درصد میزان زائران پیاده نسبت به سال قبل افزایش یابد.

وی گفت: در دو دهه میزبان زائران پیاده رضوی هستیم که این دو دهه شامل دهه پایانی ماه صفر و دهه کرامت می‌‎شود و البته برنامه‌ریزی‌ها برای استقبال از زائران پیاده در دهه پایانی ماه صفر باتوجه به شمار این زائران بسیار بیشتر و گشترده‌تر است.

رضایی با بیان اینکه «این پیاده‌روی سه روزه از اول مردادماه آغاز می‌شود»، عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این پیاده‌روی می‌توانند با شماره 42225060 و شماره 09150024644 تماس بگیرند؛ برنامه‌ریزی شده است که زائران از شهرهای مختلف کشور به نیشابور سفر و از آنجا به صورت پیاده به مشهد سفر کنند.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *