افزایش دو ساعته سرویس‌دهی خط دو قطارشهری مشهد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد از دو ساعت افزایش سرویس‌دهی خط دو قطار شهری مشهد خبر داد.

وحید مبین‌مقدم اظهار کرد: سرویس‌دهی در خط دو قطار شهری مشهد دوساعت افزایش پیدا کرده که قبلاً از ساعت 6 صبح تا 6 بعدازظهر فعالیت می‌کرد و اکنون از ساعت 6 صبح تا ساعت هشت شب است و سرفاصله زمانی درخط دو، 10 دقیقه است.

وی با بیان اینکه «برنامه داریم که درپایان دهه کرامت یعنی مصادف با ولادت امام رضا (ع) سرویس‌دهی خط دو را مشابه خط یک کنیم»، عنوان کرد: یعنی سرویس‌دهی تا ساعت 10شب می‌شود و به عبارتی دو ساعت اول دهه کرامت و دو ساعت آخردهه کرامت مصادف با ولادت امام رضا(ع) افزایش سرویس‌دهی داریم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد ادامه داد: در خط  یک، روزی 120 تا 130 هزار مسافر داریم و در خط دو روزانه بین 10 تا 11 هزار مسافر جابه‌جا می‌شود و تعداد مسافران افزایش پیدا می‌کند؛ چون ثبت درخواست‌های مردمی به ما رسیده است که افزایش ساعت سرویس‌دهی را داشته باشیم.

مبین‌مقدم با اشاره به اینکه «اکنون شبکه حمل‌ونقل ریلی در مشهد شکل گرفته است»، ادامه داد: شما می‌توانید از انتهای طبرسی شمالی بیایید به ایستگاه تبادلی شریعتی پیاده شوید و از آ‌ن‌جا بروید به سمت انتهای بولوار وکیل‌آباد یا فرود‎گاه شهید هاشمی‌نژاد و بالعکس آن نیز فراهم هست؛ یعنی از انتهای وکیل‌آباد یا فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد می‌توانید بیایید به ایستگاه تبادلی شریعتی، ایستگاهی که بین خط یک و خط دو مشترک هستند پیاده شوید و وارد خط دو شوید و تا انتهای طبرسی شمالی با یک بار پرداخت کرایه که همان 650 تومانی که از مبدأ پرداخت می‌کنید، تردد کنید و دیگر لازم به پرداخت هزینه دیگری نیست.

وی بیان کرد: با توجه به آن ترافیکی که در آن منطقه است، مترو یک وسیله امن وآرام ودر این هوای گرم، خنک است و به دور از آلودگی و ترافیک و شلوغی است و توصیه  و پیششنهاد ما این است که مردم استفاده کنند و الان نسبت‌به امکاناتی که فراهم است، استقبال هنوز زیاد نیست. توقع ما این است که مردم بیشتر استفاده کنند. چهار تا ایستگاه از خط دو  قطار شهری باقی مانده است و به محض این که شرکت قطار شهری عملیات آماده‌سازی عمرانی آن را تکمیل کند و به ما تحویل دهد، ان‌شاالله به چرخه بهره‌برداری اضافه خواهد شد.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *