تیراندازی در خیابان کامیاب مشهد برای دستگیری سارقین/مرگ ۲سرنشین پراید بر اثر برخورد با ایستگاه دوچرخه در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد خبر داد:

تیراندازی در خیابان کامیاب مشهد برای دستگیری سارقین

فرمانده انتظامی مشهد گفت: پس از تعقیب و گریز و تیر اندازی سرگردگان باند سرقت در مشهد دستگیر شدند.

سرهنگ اکبر آقا بیگی افزود: گزارش های دریافتی  سرقت های متعدد از پروژه های ساختمانی در مناطقی از مشهد پلیس را برآن داشت تا برای پی گیری موضوع  وارد عمل شود.

وی بیان کرد: تیم های دایره تجسس کلانتری شهید هاشمی نژاد با اجرای طرح تشدید کنترل های نامحسوس و پوششی به سه سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پژو آردی مشکوک شده و این افراد را تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی مشهدتصریح کرد:  متهمان ساعت ۱۶ بعد از ظهر پس از اتمام کار کارگران یک پروژه ساختمانی اقدام به جمع آوری آهن آلات و میلگرد کردند. ماموران کلانتری  برای دستگیری متهمان وارد عمل شده و راننده خودروی پژو که تبعه خارجی است را دستگیر کردند. اما ۲ متهم دیگر بدون توجه به دستور ایست پلیس پا به فرار گذاشتند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی اقدام به تیراندازی هوایی کرده و سپس گرداننده باند را از ناحیه پای راست به ضرب گلوله مجروح  کردند اما همدست او متواری شد وسارق مجروح شده که در هنگام فرار داخل گودال نیز سقوط کرده بود به بیمارستان انتقال یافت و تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه پرونده با تناقض گویی قصد منحرف ساختن مسیر پی گیری پرونده را داشته و حاضر به معرفی همدست فراری خود نبودنداما  پسر بچه هشت ساله ای که در خودرو خوابیده بود بیدار شد و خودش را فرزند متهم فراری پرونده معرفی کرد.

آقا بیگی تصریح کرد: پلیس در بازرسی از خودروی پژو آردی مقادیری وسایل و لوازم یدکی موتورسیکلت های اوراق شده کشف کرده است و جستجوی برای شناسایی متهم فراری پرونده آغاز شده و تحقیقات از متهمان نیزادامه دارد.

سرپرست ایستگاه شماره ۲۵ سازمان آتش نشانی مشهد خبر داد:

مرگ ۲سرنشین پراید بر اثر برخورد با ایستگاه دوچرخه در مشهد

سرپرست ایستگاه شماره ۲۵ سازمان آتش نشانی مشهد گفت:صبح امروز ۲سرنشین خودرو پراید بر اثر برخورد با ایستگاه دوچرخه جان خود را از دست دادند.

علی اکبر حکم آبادی  صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: دو نفر سرنشین یک دستگاه خودرو پراید بر اثر برخورد با ایستگاه دوچرخه جان خود را از دست دادند. این حادثه  ساعت۶ صبح دوشنبه در ایستگاه واقع در بلوار کوثر اتفاق افتاد که طی آن راننده سواری در کابین خودرو محبوس و دیگر سرنشین این وسیله نقلیه به بیرون از خودرو پرتاب شد .

وی گفت : ماموران آتش نشانی جسم بی جان دو جوان حادثه دیده که بنا بر اطلاعات اولیه بین ۲۵ تا ۳۰ سال سن داشتند را به عوامل انتظامی تحویل و با برقراری ایمنی در محل به عملیات خود خاتمه دادند .

حکم آبادی تصریح کرد:در این حادثه  خودروی پراید حین رانندگی در مسیر بلوار وکیل اباد حد فاصل کوثر و میدان آزادی از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با ایستگاه دوچرخه متوقف شد.

وی اظهار کرد : با توجه به  فوت هر دو سرنشین خودرو ماموران آتش نشانی با حضور در محل ضمن اقدامات پیشگیرانه به واسطه نشت سوخت از خودرو ، راننده محبوس در کابین بهم پیچیده خودرو را با باستفاده از ابزار هیدرولیک از خودرو خارج نمودند. علت این حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

 

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *