تمایل اروپا برای در کنار ایران بودن در حوزه برجام مشهود است

رئیس کمیته بین‌الملل کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس معتقد است که عهدشکنی آمریکا در خصوص برجام موجب شده که اروپایی‌ها مواضع ایرانیان را در این خصوص محترم بشمارند و حقانیت ایران را دراین خصوص مورد توجه قرار دهند.

جلیل رحیمی جهان آبادی با اشاره به مذاکرات ایران و کشورهای اروپایی در خصوص ادامه برجام و موضع گیری‌های اخیر وزیر امور خارجه کشورمان دراین خصوص اظهار داشت: این موضوع که اروپایی‌ها تمایل دارند در حوزه برجام در کنار ایران باشند، کاملا مشهود است.

وی با اشاره به سفر اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس به هلند که هفته پیش انجام شد، افزود: دبیر کل سنای کشور هلند به شدت از اقدامات آمریکا ناخشنود بود و عنوان می‌کرد این اقدامات آمریکا نه تنها به منافع تجاری ما لطمه می زند بلکه منافع شرکت‌های اروپایی را متضرر می کند.

به گزارش ایسنا؛ رحیمی‌جهان آبادی تاکید کرد: این دستاورد بزرگی است که جهان به مظلومیت و حقانیت مردم ما پی برده و ما باید به نحو مطلوبی از این فضا در افکار عمومی ایجاد شده استفاده کنیم. این موضوع می ‌تواند تبلیغات سوئی که علیه ایران ایجاد شده را خنثی کند. تمام این‌ها با تاکید ما بر چارچوب معاهده خنثی می‌شود و آمریکا در افکار عمومی در انزوا قرار می‌گیرد.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *