تئاتر «سه زن اَبَرمرد» از ۱۰ مرداد در تهران اجرا خواهد شد

یک تهیه‌کننده‌ مشهدی تئاتر گفت: تولید این کار در تهران است بنده به عنوان تهیه‌کننده و سهند خیرآبادی نویسنده از مشهد در این کار حضور داریم.

مسعود حکم آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، درباره اجرای تئاتر در تهران اظهار کرد: اجرا در تهران از اساس ریسک است چرا که در این شهر شبی ۱۰۰ تا ۲۰۰ تئاتر بر روی صحنه می‌رود و تئاتر ما باید کار خود را درست و با تبلیغات موثر انجام دهد که بین ۱۲۰ اثر به فروش بالا و مورد پسند مخاطب دست یابد.

وی ادامه داد: زمان این اجرا به سود دهی مالی می‌رسد که تقریبا شبی ۲۰۰ مخاطب را دارا باشد و در طول یک ماه اجرایی که خواهیم داشت باید ۶ هزار مخاطب را جذب کنیم که کار بسیار سختی است این در حالی است که سالن اصلی شهر تهران، تالار وحدت و دیگر سالن‌ها اجراهایی که سلبریتی‌ها در آن حضور دارند، به روی صحنه می‌برند‌.

این تهیه کننده تئاتر افزود: متن تئاتر سه زن اَبَرمرد از داستان معروف نیچه است که ابتدا با نویسندگی سهند خیرآبادی در سالن اصلی تئاتر مشهد قرار بود اجرا شود که به دلیل مشغله‌ی بنده و ایشان بر سرکار پیانوستولوژی اجرایی نشد تا اینکه تصمیم به اجرا در تهران گرفتیم و در بین متن هایی که خوانده شد در نهایت به متن سه زن اَبَرمرد از نیچه رسیدیم.

وی خاطرنشان‌کرد: در این اجرا سه زن، یک مرد با دو نفر از طریق صدا حضور دارند که معرفی این بازیگران اکنون میسر نیست هر چهار بازیگر این ساعت از ستاره‌های سینما و تئاتر هستند که تصمیم گرفتیم از کسانی دعوت به عمل آوریم که در تئاتر و سینما نمایش و حضور داشتند.

این تهیه‌کننده‌ی تئاتر درخصوص عوامل تئاتر خود گفت: علی پالیزدار کارگردان، سهند خیرآبادی نویسنده، راحیل مرشدی دستیار کارگردان و صادق زرجویان کار گرافیک را در این اجرا خواهند داشت و تیم طراحی به‌زودی به ما ملحق خواهدشد.

انتهای خبر/

 

image_print
14 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *