برگزاری دوره استاژ فنی رسمی دفاع شخصی در مشهد

رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از برگزاری دوره بازآموزی فنی دفاع شخصی زیر نظر فدراسیون کشوردر مشهد خبر داد.

حسین محمودی گفت: با توجه به توسعه و پیشرفت تکنیکی روز افزون دفاع شخصی در کشور تلاش داریم یک دوره بازآموزی ویژه مربیان و دارندگان کمربندهای مشکی دان یک به بالا این رشته رزمی در مشهد برگزار کنیم.

وی با اشاره به ساماندهی مطلوب رشته دفاع شخصی ذیل فعالیت‌های دیگر هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش استان، افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های کمیته دفاع شخصی هیئت، این استاژ فنی با نظارت فدراسیون در روز ۵ مرداد ماه در سالن جودو شهید چمران مشهد برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی با بیان اینکه حضور در این دوره با لباس مشکی مصوب کمیته دفاع شخصی فدراسیون کشور الزامی است، ادامه داد: حضور در این کلاس برای دارندگان مدارک مربیگری و دان الزامی است و در ارزیابی‌ها و اعزام به دوره‌های ارتقا درجه مربیگری و کمربند موثر خواهد بود.

گفتنی است، با نظر وزارت ورزش و جوانان کشور، رشته دفاع شخصی چندین سال است که رسماً به عنوان یکی از رشته‌های تحت پوشش فدراسیون جودو، جوجیستو و کوراش ساماندهی شده است که اقدامات خوبی در بخش آموزشی، فنی و مسابقاتی این رشته به صورت سازمان یافته و یکپارچه در هیئت‌های استانی در حال انجام است.

انتهی خبر/

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *