برق برخی از مناطق مشهد در هفته جاری قطع می‌شود

مدیر روابط‌ عمومی شرکت توزیع برق مشهد با تاکید بر اینکه کشور با مشکل کمبود برق مواجه است؛ گفت: برق برخی از مناطق مشهد در هفته جاری قطع می‌شود.

به نقل از فارس،علیرضا کاشی گفت: روز گذشته برق برخی از نقاط شهری مشهد به مدت 30 دقیقه قطع شد که این خاموشی‌ها به‌منظور حفظ پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشی‌های وسیع در کشور بوده، این موضوع بر اساس تکلیف مرکز کنترل شبکه‌های برق کشور است.

مدیر روابط‌ عمومی شرکت توزیع برق مشهد ضمن اشاره به‌اینکه هنوز معلوم نیست کدام مناطق طی هفته جاری قطعی برق دارند؛ ادامه داد: در برخی از نقاط مشهد به‌مدت 8 تا 10 روز در طول زمانی 30 تا 45 دقیقه خاموشی اضطراری اعلام می‌شود و قطعی برق با توجه به‌میزان حساسیت آن نقاط قطع می‌شود.

وی افزود: در مشهد مشکلی برای تامین برق نداریم، اما از طرفی مناطق گرمسیر کشور با مشکل کمبود برای برق مواجه هستند، باید با توجه به‌این مساله همراهی کنیم تا سایر شهرها با مشکل خاموشی طولانی مدت مواجه نشوند.

کاشی گفت: قطعی برق در مشهد از  ساعت 12 ظهر تا  6 عصر ادامه پیدا می‌کند.

مدیر روابط‌ عمومی شرکت توزیع برق مشهد با اشاره به‌اینکه مشترکان و مردم همراهی لازم را با شرکت برق داشته باشند و مردم تا حد امکان از وسایل سرمایشی پر مصرف استفاده نکنند؛ متذکر شد: مشهد مشکلی برای تامین برق ندارد و به‌خاطر کمبود برق در سایر شهرهای کشور تکلیفی است که به‌ما ابلاغ شده که موظف به‌انجام آن هستیم.

درخواست شرکت برق از مردم مشهد

روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خراسان رضوی نیز از مردم درخواست کرد تا برای جلوگیری از خاموشی مصرف برق را مدیریت کنند.

بهنام دهرآزما در خصوص نکات مهم در مصرف برق، اظهار کرد: باتوجه به افزایش دما طی روزهای اخیر شاهد افزایش بی سابقه مصرف برق در استان خواهیم بود، برای جلوگیری از اعمال خاموشی، در چنین شرایطی بیش از هر زمان دیگر به مدیریت مصرف برق نیازمندیم.

وی ادامه داد: در این راستا از مردم و همشهریان خود تقاضا داریم که به نکاتی مانند تنظیم کولر آبی بر دور کند، تنظیم کولر گازی بر 25 درجه و عدم استفاده از جاروبرقی، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در ساعات اوج مصرف توجه کنند.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *