اگر لازم باشد فرمانداران را تغییر می‌دهیم

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: اگر نیاز باشد فرمانداران برخی از شهرستان ها را تغییر داده و یا آنها را جابجا خواهیم کرد.

به گزارش مهر، محمد رحیم نوروزیان اظهارکرد: طبق برنامه ریزی انجام شده درسفر به شهرستان ها عملکرد فرمانداران بررسی می شود و در صورت نیاز تصمیم برای تغییر آنها گرفته خواهد شد.

وی از معرفی دو فرماندار جدید در شهرستان های گناباد و زاوه که با سرپرستی اداره می شوند در آینده نزدیک خبرداد و افزود: تغییر و تحولات یک امر طبیعی است و اگر نیاز باشد فرمانداران برخی از شهرستان ها را تغییر داده و یا جابجا خواهیم کرد.

معاون استاندار خراسان رضوی از ارسال ۶ طرح تقسیمات کشوری در خراسان رضوی به وزارت کشور خبرداد و گفت: با تقسیمات کشوری خیلی موافق نیستم و امید است با تصویب طرح جامع تقسیمات کشوری این مهم روند قانونی خودش را طی کند.

وی بیان کرد: پرونده ۶ بخش برای ارتقاء به شهرستان تکمیل و برای موافقت به وزارت کشور ارسال شده است که منتظر اعلام نتیجه هستیم.

نوروزیان به اهمیت راه اندازی مجمع مشورتی زنان در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون این مجمع مصوبات خوبی را داشته است زیرا  این مجمع در واقع نوعی تمرین مشارکت زنان در حوزه های مختلف است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: می طلبد بانوان توانمندی خودشان را دراین مجمع بیشتر کنند تا کارآیی این مجمع بیشتر شود.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *