حمایت از انجمن ها موجب ارتقاء و رشد هنرمندان می شود

اعضاء انجمن هنرهای تجسمی خراسان رضوی با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در دیدار با اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان خراسان رضوی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار اظهار کرد: تکریم هنرمندان و پیشکسوتان یکی از وظایف ذاتی ماست که این مهم به عنوان یک اولویت توسط این اداره کل پیگیری می شود .

وی با اشاره به مشکلات مالی و ساختاری در پیشبرد اهداف گفت: هرچند که در بعضی موارد مشکلات مالی و ساختاری موجود،ما را از اهدافمان دور می کند اما حضور هنرمندان در این جلسه برای من نقطه امیدی بود که درراستای حل مشکلات گام برداریم.

جعفر مروارید با اشاره به اینکه حمایت از انجمن ها موجب ارتقاء و رشد هنرمندان می شود ادامه داد: باید تمامی فعالیت های حوزه هنرهای تجسمی زیر نظر انجمن محقق شود تا ضمن حفظ ساختار،کارها به درستی صورت گیرد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: باید نگاه را از عرصه ملی به فراملی تغییر دهیم تا هنرمندان بتوانند در خارج از کشور حضور یابند و ما تلاش می کنیم این فضا را برای هنرمندان تسهیل نماییم .

وی در پایان تاکید کرد: باید انجمن کارکردهای خود را مشخص نماید و در راستای رسیدن به اهداف خود تلاش کند.

در ادامه این نشست افشین تحفه گر معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: یکی از مهمترین مطالبه های انجمن، تصویب اساسنامه و مقدمات برگزاری مجمع عمومی و انتخابات و در نهایت ثبت انجمن می باشد .

در این دیدار رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان به بیان گزارش عملکرد و دیگر اعضا به بیان مشکلات و راهکار پرداختند.

 

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *