دستگاه‌های اجرایی به شبکه‌های اجتماعی داخلی کوچ کنند

با بیان اینکه مردم از کانال‌ها برای آگاه شدن استفاده می‌کنند، تصریح کرد: اگر دستگاه‌های اجرایی کانال‌های خود را به پیام‌رسان‌های داخلی منتقل کنند، مردم نیز برای مطلع شدن به شبکه‌های اجتماعی داخلی می‌پیوندند.

رمضانعلی سبحانی فر با تایید صحبت‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی 10 برابر شدن گرایش مردم به برخی از پیام‌رسان‌‌های داخلی افزود: این صحبت کاملا درست و بجا است آمار نشان می‌دهد اقبال مردم در روزهای اخیر از پیام‌رسان‌های داخلی زیاد شده است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: مهاجرت مقامات از تلگرام به پیام‌رسان‌های داخلی باعث از بین رفتن انحصار می‌شود؛ زمانی که صداو سیما با 3 میلیون عضو کانال خود را به پیام‌رسان داخلی انتقال می‌دهد مسلما می‌تواند در تشویق مردم به استفاده از پیام‌رسان داخلی موثر باشد.

عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه با بیان اینکه مردم از کانال‌ها برای آگاه شدن استفاده می‌کنند و زمانی که دستگاه‌های اجرایی کانال‌های خود را به پیام‌رسان‌های داخلی منتقل کنند مردم نیز برای مطلع شدن به شبکه‌های اجتماعی داخلی می‌پیوندند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دستگاه‌های مختلف و مقامات در حال کوچ از تلگرام به پیام‌رسان‌های داخلی هستند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: پیام‌رسان‌های داخلی ظرفیت مناسبی برای افزایش تعداد کاربران خود دارند و هر روزه این ظرفیت افزایش می‌یابد.

عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه در پایان با بیان اینکه مرکز ملی فضای مجازی 5 پیام‌رسان داخلی را تایید کرده است، افزود: پیام‌رسان‌های داخلی ویسپی، آی گپ، گپ، بیسفون پلاس و سروش مورد تایید قرار گرفته است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *