بودجه شهرداری کاشمر 15 درصد افزایش یافت

رئیس شورای شهر کاشمر از افزایش 15 درصدی بودجه شهرداری کاشمر در سال 97 خبر داد.

محمد خباززاده در نشست خبری خود با خبرنگاران که در محل شورای شهر کاشمر برگزار شد، با بیان اینکه بودجه سال جاری شهرداری کاشمر با مبلغ 440 میلیارد ریال به تصویب اعضاء شورای شهر رسیده است، گفت: بودجه سال جاری شهرداری کاشمر به نسبت سال گذشته از افزایش 15درصدی برخوردار بوده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی اخذ وام 4 میلیارد تومانی از  وزارت کشور و تاثیر آن در افزایش رقم بودجه افزود: عملا حدود 7.5 درصد به ردیف‌های درآمدی سال قبل افزوده شده است.

سخنگوی شورای شهر کاشمر با بیان اینکه در بودجه امسال سهم بودجه جاری 163 میلیارد و 742 میلیون ریال و سهم بودجه عمرانی 276 میلیارد و 258 میلیون ریال است، عنوان کرد: تلاش شده است تا با کاهش هزینه‌ها بتوانیم با کمترین هزینه جاری  بیشترین بهره وری را داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه سهم عمرانی از بودجه امسال 63 درصد و هزینه جاری 37 درصد است، اظهار کرد: این نشان می‌دهد که به انضباط مالی توجه شده است.

خباززاده با اشاره به اینکه در بودجه امسال به اتمام پروژه های نیمه تمام شهرداری و پروژه های مطالعاتی توجه ویژه ای شده است، گفت: در تلاش هستیم با اتمام پروژه‎های نیمه تمام امسال را به عنوان سال دستاوردهای شهرداری معرفی کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *