بادامکی: شایسته سقوط نبودیم

كاپيتان تيم فوتبال مشكي‌پوشان خراسان گفت: شايسته سقوط به ليگ دسته يك نبوديم.

حسين بادامكي پس از شكست تيمش در دربي مشهد اظهار كرد: غير از دو سه بازي كه حق تيم ما باخت بود در ساير بازي‌ها به هيچ عنوان مستحق شكست نبوديم و تيم‌های دیگر هيچ برتري نسبت به مشکی‌پوشان نداشتند. مقابل تيم پديده بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم، متاسفانه بر روي يك صحنه مشكوك بازي را واگذار كرديم و در ادامه هم در اواخر بازي داور همانند بازي‌های گذشته براي تيم ما پنالتي اعلام نكرد.

بادامكي خاطر نشان كرد: به تيم پديده بابت اين پيروزي تبريك مي‌گویم، امیدوارم در سال آينده شرايط خوبي را با قدرت در ليگ برتر سپري كنند و نماينده خوبي براي استان خراسان رضوي باشند.

وي در خصوص مشكلات اين فصل تيم مشكي‌پوشان گفت: تيم ما نسبت به سال‌های گذشته شرايط بهتري را پشت سر گذاشت، از نظر مالي و امكانات پيشرفت خوبي داشتيم ولي قطعا ايرادهايي هم وجود داشت که منجر به سقوط مشکی‌پوشان شد، با اين حال تيم‌های دیگر هيچ برتري نسبت به تيم ما نداشتند، متاسفانه تغيير و تحولات زياي در تيم ما رخ داد و بازيكنان نتوانستند خودشان با شرايط تيم وقف دهند.

بادامکی تصريح كرد: تيمي كه به باخت عادت كند، سخت مي‌تواند از اين شرايط خارج شود، قطعا بازيكنان و مربيان مقصر هستند ولي اميدوارم در سال آينده اين تيم با قدرت در ليگ يك حضور داشته باشد تا با قدرت در ليگ برتر حضور پيدا كند.

بادامكي بيان كرد: به هيچ عنوان شايسته سقوط به ليگ يك نبوديم و پتانسيل بالايي داشتيم.

بادامكي در خصوص درگیری که بین او و قاضی به وجود آمد، گفت: مشكل خاصي نبود و بلافاصله اين موضوع برطرف شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *